:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

دیدار رئیس کل بیمه مرکزی با مدیران عامل شرکت های بیمه، خداحافظی دکتر همتی با صنعت بیمه

رئیس کل بیمه مرکزی صبح امروز در آخرین دیدار صمیمانه مدیران عامل شرکت های بیمه پس از ۲۶ ماه تصدی گری مجدد هدایت و نظارت صنعت بیمه، در سمت جدید خود به چین سفر می کند .
کد خبر: ۱۱۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
اقتصادگردان- به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر عبدالناصر همتی اقتصاد دان و رئیس کل بیمه مرکزی پس از ۲۶ ماه خدمت خالصانه و صادقانه در دوره دوم ریاست خود، به سمت سفیر فوق العاده و تام الاختیار چین منصوب شد.
بنابراین گزارش، دکتر همتی در این نشست بر حفظ آرامش موجود در صنعت بیمه تأکید کرد و گفت : لازمه ادامه حیات صنعت بیمه، حفظ آرامش فعلی و داشتن تدبیر است .  
وی افزود: به نوبه خود تلاش کردم صنعت بیمه را از تشنج دور کنم و خداروشکر در حال حاضر فضای آرامی حکم فرماست و امیدوارم تداوم یابد.
دکتر همتی همچنین بر یکپارچگی موجود در میان مدیران عامل اشاره کرد و گفت : تلاش همه ارکان صنعت بیمه در ایجاد این همراهی و هم دلی قابل تقدیر است و باید بیش از پیش تقویت شود.
رئیس کل بیمه مرکزی در ادامه از عملکرد خوب مدیران عامل شرکت های بیمه در پرداخت خسارت حوادث اخیر تقدیر کرد و گفت : خوشبختانه عملکرد خوب مدیران عامل شرکت های بیمه، صنعت بیمه را سربلند کرد.
وی افزود: در حال حاضر صنعت بیمه با رشد حق بیمه ۲۴ درصد و بهبود ضریب خسارت نسبت به سال گذشته در وضعیت خوبی به سر می برد و امیدوارم مجامع شرکت های بیمه همچون سال گذشته به خوبی برگزار شود.
در این دیدار مدیران عامل شرکتهای بیمه و قائم مقام بیمه مرکزی طی سخنانی مراتب قدردانی خود را از دکترهمتی اعلام و ازخدمات صادقانه و تدابیر ایشان در اداره مطلوب صنعت بیمه قدردانی کردند و برای ایشان درمسولیت وماموریت جدید آرزوی موفقیت کردند.