:
كمينه:°
بیشینه:°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
در مجمع عمومی فوق العاده

به پرداخت ملت 145 میلیارد تومانی شد

در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت به‌ پرداخت ملت با افزایش سرمایه53درصدی معادل ۵۰ میلیارد تومان موافقت شد به طوری که سرمایه این شرکت به 145 میلیارد تومان خواهد رسید.
کد خبر: ۱۱۷۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی شرکت به پرداخت ملت، امروز شنبه 16 تیر ماه سال 97 مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت به ‌پرداخت ملت با هدف افزایش سرمایه و تغییر اساسنامه با حضور محمدعلی ترابیان مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت، داریوش روحی معاون مالی اداری هلدینگ بانک ملت، شهریار خلیلی نماینده سرمایه‌گذاری توسعه معین ملت، امید صباغ نماینده ساختمانی ملت، حمیدرضا کردلویی معاون مالی اداری شرکت به‌پرداخت ملت و نماینده سازمان بورس برگزار شد.

قابل ذکر است اهم برنامه های در جریان به منظور تحقق اهداف افزایش سرمایه  شرکت به پرداخت ملت، نوسازی پایانه های قدیمی به تعداد 220 هزار دستگاه، مدل سازی سویچ قدیمی و جایگزینی آن، توسعه و باسازی دستگاه های پوز مستقر در 3500 جایگاه سوخت، تامین جریان نقدینگی و سرمایه در گردش شرکت بود.

بر اساس این گزارش، مجمع رای به افزایش سرمایه 53درصدی  برابر با 50 میلیارد تومان داد که در نتیجه سرمایه 95 میلیارد تومانی شرکت به پرداخت ملت  با این افزایش سرمایه که از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران تامین می شود به 145 میلیارد تومان خواهد رسید.