:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
برای تعطیلات پیش‌رو

چالوس یک‌طرفه می‌شود، محدودیت تردد خودروهای سنگین

وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه (۱۳ تیرماه) تا سه‌شنبه( ۱۹ تیرماه) را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
اقتصادگردان- براین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ۶ صبح روز سه‌شنبه در محورهای چالوس – هراز – فیروزکوه و تهران – سمنان – مشهد ممنوع خواهد بود. همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج یک طرفه است.

همین محدودیت در روز دوشنبه اتفاق می‌افتد و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۹ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج یک طرفه است. همچنین در طول این روزها تردد انواع وسائل نقلیه سنگین در چهار روز ممنوع است و در جاده هراز نیز در کنار ممنوعیت تردد تریلرها، کامیون و کامیونت‌های به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه اجازه تردد ندارند و همین محدودیت برای روز یکشنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ و روز دوشنبه از ساعت ۸ تا ۲۴ ادامه خواهد داشت.

همچنین در طول این مدت پنج محور رامیان به شاهرود، شمشک به دیزین، عجب‌شیر به آذرشهر، گیوی به خلخال و ایلام به مهران (محدوده تونل کربلا) به دلیل مداخلات جوی تا اطلاع ثانوی تردد نخواهند داشت.

در طول ۲۴ ساعت گذشته تردد در جاده‌های ایرانی افزایشی ۲.۵ درصدی را نشان می‌دهد و در این مدت ازادراه کرج – تهران با ثبت بیش از ۱۴۰ هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده بوده و پس از آن آزادراه‌های تهران به کرج، کرج به قزوین، قزوین به کرج و قم به تهران قرار دارند و راه‌های ارتباطی پایتخت با شهریار و پاکدشت در رده‌های بعدی جاده‌های پرترافیک به شمار می‌رفت.