:
كمينه:۱۴.۹۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران برای سال مالی منتهی به 29 / 12 / 1396 امروز در محل این شرکت برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، رضا منصوری مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بانک در ابتدای این جلسه با تقدیر از تلاش های مدیران و کارکنان شرکت در سال گذشته و حمایت آنها از عملیاتی کردن طرح های توسعه ای برای توسعه خط تولید کارت های هوشمند، توسعه پروژه های حوزه نرم افزاری، استفاده از جدیدترین روش های تولید اسناد امنیتی و هویتی و ... توضیحاتی درباره فعالیت های شرکت ارائه کرد.

نوید شیرمحمد رئیس واحد تحقیق و توسعه شرکت نیز در این جلسه، گزارشی از مهمترین فعالیت های شرکت در سال 1396و رئوس برنامه های سال 1397 به اعضای مجمع ارائه کرد.

سپس گزارش حسابرس قانونی در جلسه مجمع قرائت و صورت های مالی و گزارش فعالیت های شرکت برای دوره مالی منتهی به پایان اسفند ماه سال گذشته بررسی و تصویب شد.

در این جلسه، حبیب الله رشید ارده معاون منابع انسانی، مدیر امور حراست، علیرضا شریفی رئیس اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت ها و سعید نفیسی رئیس اداره کل حسابداری و بودجه بانک ملی ایران، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بانک و تنی چند از مدیران و کارشناسان سازمان حسابرسی کل کشور حضور داشتند.