:
كمينه:۱۴.۹۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
شهردار منطقه ۲ خبر داد

احداث ۴۸ جایگاه سوخت کوچک در پایتخت، تردد خودروهای سوخت رسان سیار

صبح امروز شهردار منطقه ۲ از آغاز عملیات احداث ۴۸ جایگاه سوخت کوچک مقیاس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
اقتصادگردان- صبح امروز مراسم کلنگ زنی شروع عملیات و احداث ۴۸ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران در منطقه ۲ برگزار شد و مهندس کشت پور شهردار منطقه ۲ با بیان اینکه حل مشکل ترافیک تهران یکی از اولویت‌های شهرداری در دوره مدیریت شهری جدید است، گفت: به همین دلیل سعی کردیم در این دوره برنامه‌های خود را با محوریت کاهش آلودگی و حل ترافیک عملیاتی کنیم تا بتوانیم ترافیک را در سطح منطقه روان کنیم.

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح خط ۷ مترو خواهیم بود، گفت: ۹۵ تا ۱۰۰ میلیارد تومان کمک برای تکمیل خط ۷ مترو در منطقه ۲ انجام دادیم تا این خط راه بیفتد.

شهردار منطقه ۲ با بیان اینکه توسعه جایگاه‌های پمپ بنزین در دستور کار قرار داشت، گفت: تراکم جمعیت در منطقه ۲ بالا است. به گونه‌ای که صف انتظار برای بنزین زدن ۲۰ دقیقه بود و طول پیمایش نیز حدود ۶ کیلومتر بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در منطقه ۲ فعال خواهد شد، گفت: همچنین امروز اپلیکیشن پیدو که برای درخواست سوخت است فعال می‌شود.

وی با بیان اینکه این اپلیکیشن می‌تواند روزانه ۷۰ هزار لیتر سوخت توزیع کند که به ازای هر خودروی این اپلیکیشن، چهار خودرو حذف می‌شود، گفت: آمادگی آن را داریم که هر کمکی که لازم است برای کاهش ترافیک منطقه انجام دهیم.

در ادامه ویس کرمی مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان تهران نیز با بیان اینکه یکی از مشکلات ما در زمینه توزیع جایگاه‌های سوخت نبود زمین مناسب بود، گفت: نبود زمین مناسب سبب شده بود که سرمایه گذاران نیز نتوانند سرمایه گذاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در جریان مدیریت جدید شهری زمین‌های مناسب کوچک در اختیار قرار داده شد تا بتوانیم نسبت به ایجاد جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس اقدام کنیم، گفت: بر همین اساس ۴۸ زمین در اختیار ما قرار گرفت که تحویل پیمانکار داده شد تا جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس تک سکو با چهار نازل بنزین ایجاد شود.