:
كمينه:۲۶.۵۱°
بیشینه:۲۶.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

​پیشرفت فاز یک طرح پتروشیمی مسجدسلیمان از ۸۰ درصد گذشت

فاز یک (اوره و آمونیاک) پتروشیمی مسجد سلیمان ۸۰,۱۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود در صورت فراهم شدن شرایط لازم، ابتدای سال آینده به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۱۱۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴
اقتصادگردان- به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، یوسف داوودی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان از اشتغال‌زایی مستقیم ۱۵۰۰ نفر همزمان با افتتاح این پتروشیمی خبر داد و گفت: تکمیل زنجیره ارزش به عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه قرار دارد و توسعه همزمان بخش‌های بالادستی و پایین‌دستی می‌تواند روند ایجاد شغل‌های جدید را شتاب بخشد.

وی تسریع فعالیت‌های نصب تجهیزات و لوله‌کشی و پیش‌راه‌اندازی واحدهای یوتیلیتی را از برنامه‌های امسال بیان کرد و ادامه داد: همچنین طرح‌هایی به‌منظور رعایت استانداردها و دستورعمل‌های سازمان محیط زیست تدوین شده است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان با اشاره به ضرورت رعایت بهداشت و ایمنی نیز گفت: پیمانکار ملزم به رعایت همه قوانین و دستورعمل‌های مربوط به بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کارکنان شاغل در پروژه است و این موضوع به صورت مدون و دوره‌ای کنترل می‎شود.

بر اساس این گزارش، ماموریت شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان جذب سرمایه برای توسعه مجتمع‌های پتروشیمی و مشارکت و سرمایه‌گذاری تخصصی بین‌المللی در سراسر زنجیره ارزش صنعت اوره، آمونیاک و الفین‌ها در محیطی ایمن، نوآورانه و سازگار با محیط‌زیست به منظور تأمین پایدار ارزش‌های ذی‌نفعان است.