:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
شجاع‌پوریان مطرح کرد

کدام نهاد درباره نمایش مسابقات جام‌جهانی تصمیم می‌گیرد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: تصمیم برای نمایش مسابقات جام‌جهانی در فضای عمومی نیاز به هماهنگی و موافقت بسیاری از ارگان‌ها دارد که شاید در حیطه اختیارات شهرداری تهران نباشد.
کد خبر: ۱۱۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
اقتصادگردان- ولی‌الله شجاع‌پوریان با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در راستای نمایش مسابقات جام‌جهانی در اماکن عمومی شهر اظهار کرد: شهرداری تهران از هفته‌های پیش طرح‌های مختلفی را برای ایام مسابقات جام جهانی تدارک دیده بود و حوزه‌های مختلف مدیریت شهری آمادگی داشتند تا طرح بزرگ «یار دوازدهم» که شامل راه‌اندازی کارناوال‌های حمایت از تیم ملی، پخش مسابقات فوتبال در اماکن عمومی، فضاسازی‌های محیطی گسترده در حمایت از تیم ملی فوتبال، نصب المان‌های مختلف فوتبالی و... می‌شود را در سطح شهر اجرا کنند. وی با تاکید بر اینکه تصمیماتی در این سطح نیاز به هماهنگی و موافقت بسیاری از ارگان‌ها دارد که شاید در حیطه اختیارات شهرداری تهران نباشد، یادآور شد: اگرچه این طرح در مقیاس گسترده که مدنظر شهرداری بود، انجام نمی‌شود اما فضاسازی‌های محیطی در حمایت از تیم ملی فوتبال در دستور کار شهرداری تهران و سازمان زیباسازی قرار دارد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: همچنین سازمان ورزش باتوجه به شور و هیجان متناسب با ایام جام‌جهانی، مسابقات لیگ پلی‌استیشن را در قالب طرح «جام جوانی» با حضور بیش از 500 شرکت‌کننده در سطح شهر تهران اجرا می‌کند.