:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
با ضربه سر مدافع مراکش گل به نفع ایران ثبت شد

ایران 1 مراکش صفر؛ برد تیم فوتبال ایران با خوش شانسی و ضربه سر مدافع تیم مراکش

با ضربه سرمدافع مراکشی در آخرین دقایق وقت اضافه مسابقه دو تیم ایران و مراکش، در اولین دیدار جام جهانی تیم ایران، سرانجام تیم ایران توانست از مراکش عبور کند و اولین پیروزی را به نام خود ثبت کند
کد خبر: ۱۱۵۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
اقتصاد گردان - با ضربه سرمدافع مراکشی در آخرین دقایق وقت اضافه مسابقه دو تیم ایران و مراکش، در اولین دیدار جام جهانی تیم ایران، سرانجام تیم ایران توانست از مراکش عبور کند و اولین پیروزی را به نام خود ثبت کند.


در طول نیمه اول مسابقه، درصد قابل توجهی از توپ و بازی در اختیار تیم مراکش بود و تیم مراکش از توان و قدرت رقابتی بالاتری برخوردار بود اما در دقایق آخر نیمه اول تیم ایران از یک فرصت قابل توجه برخوردار بود. 
در نیمه دوم با وجود تعویض و مصدومیت نفرات هر دو تیم، بازی به تناسب ادامه یافت و کار به 6 دقیقه وقت اضافه کشید و در تمام 90 دقیقه، تیم مراکش فرصت های قابل توجهی داشت. 
در 6 دقیقه آخر تیم ایران چند موقعیت خوب کسب کرد و سرانجام بعد از موقعیت تیم ایران، توپ به سمت دروازه مراکش ارسال شد و مدافع مراکش که قصد دفع توپ را داشت با ضربه سر توپ را وارد دروازه مراکش کرد و ایران از یک خوش شانسی و مراکشی ها با یک بد شانسی مواجه شدند.