:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
مرکز حراست وزارت صنعت ، معدن و تجارت:

در برخورد با متخلفین درهر حوزه ای کوتاهی نمی کنیم

مرکز حراست وزارت صنعت ، معدن و تجارت اعلام کرد: با هدف مبارزه با فساد اداری در هریک از بخش های مختلف مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت، در برخورد با متخلفین کوتاهی نمی کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
اقتصادگرداناین مرکز افزود : کلیه تماسها و گزارشهای مردمی توسط کارشناسان این مرکز بررسی می شود و در صورت صحت ضمن برخورد با متخلفین نتیجه به فرد گزارش دهنده نیز اطلاع رسانی خواهد شد .

بنابر گزارش ستاد خبری حراست کل وزارت صنعت ، معدن و تجارت، تماسهای تلفنی با این ستاد در 3 ماهه آخر سال 96 و یک ماهه ابتدای امسال مجموعا 460 مورد بوده است .
بر اساس این گزارش 38 درصد تماسها مربوط به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ، 27 درصد مربوط به معاونت توسعه مدیریت ، منابع و امور استانها ، 11 درصد مربوط به اصناف و اتحادیه ها ، 9 درصد در ارتباط با مرکز توسعه تجارت الکترونیک ، 6 درصد مربوط به معادن ( ایمیدرو) ، 4 درصد مربوط به صنایع ، 3 درصد به سازمان توسعه تجارت و 2 درصد به تجارت داخلی مربوط بوده است .
این مرکز همچنین از عموم مردم تقاضا کرد گزارشات خود در ارتباط با مفاسد اقتصادی ،‌اداری ، اجتماعی ، و .. از جمله اختلاس ، پارتی بازی ،‌ تبعیض و بی عدالتی ، رانت اطلاعاتی ،‌باج خواهی ؛‌کارشکنی برای ارباب رجوع، سوء استفاده از موقعیت شغلی و .. در سازمانهای تابعه و حوزه سازمانهای استانی وزارت متبوع در سراسر کشور را به اطلاع این مرکز برسانند .

گفتنی است شهروندان می توانند از طرق زیر با ستاد خبری حراست کل وزارت صنعت ، معدن و تجارت تماس بگیرند :
ستاد خبری با شماره:021-88809944
ایمیل به آدرس:
herasat.samt@chmail.ir
پیامک به شماره: 09128191447