همانطور که در جدول هم مشاهده می شود گروه خدمات با رشدی ۶.۸ درصدی بیشترین رشد را به خود اختصاص داده است. که این بخشی از این رشد می تواند به خاطر ضعف تولیدات صنعتی مولد در اقتصاد کشور و رشد واردات باشد. چرا که به نظر میرسد رشد حوزه خدمات بیشتر به دلیل خدمات مربوط به توزیع کالاها و اقلام مصرفی باشد که عمدتا جزو فعالیت های غیرمولد هم به حساب می آید. ضمن اینکه بازار فعالیت های مربوط به آموزش و کنکور هم بخش بزرگی از این بخش را در برمیگیرد. هرچند رشد جهشی بازار تولیدات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات هم می تواند بخشی از این رشد قابل توجه در حوزه خدمات را توجیه کند.