:
كمينه:۱۹.۸۴°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

اعلام فراخوان رونمایی از محصولات برتر فناورانه پارک پردیس

فراخوان رونمایی محصولات برتر فناورانه شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری در اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های این پارک اعلام شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸
اقتصادگرداناجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس با هدف ارائه گزارش یک ساله عملکرد پارک، آگاهی از آخرین اقدامات و دستاوردهای شرکت‌های عضو، رونمایی از دستاوردهای برجسته فناورانه، انتخاب برترین شرکت‌های عضو پارک برگزار می‌شود.

رونمایی از آخرین دستاوردهای فناورانه شرکت‌های عضو نیز یکی از برنامه‌های اصلی این رویداد است. بر این اساس طی این فراخوان از شرکت‌های متقاضی که دستاوردهای جدیدی در تولید محصولات دانشی حوزه‌های مختلف فناوری دارند، دعوت می‌شود تا در فرایند انتخاب برترین محصولات و دستاوردهای فناورانه پارک مشارکت کنند.

عدم معرفی محصول و یا نوع ارتقاء یافته آن در دوره‌های قبلی و یا در جشنواره‌ها و رسانه‌های داخلی و خارجی کشور، کامل بودن فرایند تجاری‌سازی طی شده و وجود سابقه فروش حداکثر 2 سال متناسب با ظرفیت بازار محصول و همچنین دارا بودن مجوز و تأییدیه فنی از مراجع ذی‌صلاح از جمله شاخص‌های موثر در انتخاب محصولات برتر است.

شرکت‌هایی که محصولاتشان در جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس رونمایی می‌شود، علاوه بر بهره‌مندی از فرصت‌ها و مزایای ذاتی برگزاری مراسم رونمایی، می‌توانند از مزایایی چون لیزینگ محصول رونمایی شده تا سقف 2 میلیارد دلار، تسهیل فرآیند جذب سرمایه برای توسعه محصول رونمایی شده و قرار گرفتن در بخش ویژه‌های سامانه فن‌بازار به مدت یک‌ ماه برخوردار خواهند شد.

متقاضیان می‌توانند برای حضور در فرآیند ارزیابی انتخاب محصولات برتر فناورانه شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی، فرم ثبت‌نام را دریافت و پس از تکمیل به همراه مستندات لازم، به نشانیUTP@techpark.ir ارسال کنند.

متقاضیان برای شرکت در این رویداد تا 2 تیرماه جاری فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام و ارسال فرم به منظور رونمایی در «پانزدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس معاونت علمی» اقدام کنند.