:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۸.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
برزگر عضو کمیسیون امنیت ملی

سرانجام مذاکرات ایران و اروپا در هاله‌ای از ابهام/ اروپایی‌ها به برجام نیاز دارند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: سرانجام مذاکرات ایران و اروپا در هاله‌ای از ابهام هرچند اروپایی‌ها به برجام نیاز دارند
کد خبر: ۱۱۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
اقتصاد گردان - شهروز برزگر کلشانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص مذاکرات ایران و طرف‌های اروپایی بر مبنای اظهارات عباس عراقچی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: نتایج و سرانجام مذاکرات با اروپایی‌ها مشخص نیست لذا در شرایط کنونی نمی‌توان نتایج را پیش‌بینی کرد. اروپایی‌ها باید به آنچه گفته اند عمل کنند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اروپایی‌ها تاکنون تنها پیرامون مسائل سیاسی مذاکرات را پیش بردند اما در هر حال باید خوشبین بود زیرا طبق اظهارات معاون وزیر امور خارجه، اروپایی‌ها بر ادامه برجام و تعامل با جمهوری اسلامی اصرار دارند.

برزگر تاکید کرد: اروپایی‌ها به برجام نیاز دارند لذا مسیری که آمریکا در این سال‌ها رفت را دنبال نخواهند کرد و به نظر میرسد در مواردی هم با آمریکا مقابله کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بر اساس اظهارات آقای عراقچی، تا زمانی که احساس کنیم مذاکرات در مسیر مناسبی حرکت می‌کند و محدوده زمانی ایران را رعایت می‌کنند، به مذاکرات ادامه می‌دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: وزارت خارجه در جریان مذاکرات منافع ملت ایران را در نظر می‌گیرد لذا اگر احساس کنیم که مذاکرات به سمت فرسایشی شدن رود، تغییر مسیر خواهیم داد