عضو هیات مدیره بانک ملی ایران افزود: توجه به فعالیت های ارزی و تامین ارز در شعب بانک زمینه ارتقاء خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان را افزایش می دهد و میتواند ابزاری برای تعامل و جذب مشتریان باشد که این موضوع به عنوان یک فرصت جهت سودآوری بیشتر باید مد نظر مسئولان شعب باشد.
وی در این دیدار ضمن بررسی نحوه خدمت به مشتریان، توجه به وصول مطالبات معوق و انجام بهینه خدمات به مشتریان را عامل مهمی در راستای توسعه، رشد و سودآوری بانک دانست.
کریمی تاکید کرد: کارکنان شعب بانک باید با حفظ آراستگی و احترام و ارائه اطلاعات جامع و دقیق، از مشتریان استقبال کنند تا آنها نسبت به بانک وفادار بماند.