در راستای بهسازی وضعیت ظاهری شعب بانک ملی ایران، شعب این بانک تا حد امکان به صورت چهره به چهره میان متصدیان امور بانکی با مشتریان چیدمان خواهد شد.
اقتصادگردان-
به گزارش روابط
عمومی بانک ملی ایران، این روند به جز در شعبی مانند شعبه مرکزی که قدمت
فراوانی دارند و امکان تغییر ترکیب آنها نیست، عملیاتی خواهد شد. برند
بوک بانک ملی ایران در دست تدوین بوده و به زودی عملیاتی خواهد شد و بر
اساس آن تغییرات قابل توجهی در چیدمان شعب، شکل تابلوها و نحوه ارتباط گیری
با مشتریان ایجاد می شود.
بانک ملی ایران با داشتن بیش از 3400 شعبه و واحد در داخل کشور، بزرگترین شبکه ارائه خدمات بانکی کشور را در اختیار دارد.