:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی صورت گرفت؛

رونمایی از وب‌سایت جدید بانک شهر

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، از رونمایی وب‌سایت جدید این بانک، همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی خبر داد
کد خبر: ۱۱۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
اقتصاد گردان -  به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حمید رضا عظیمی با تاکید بر اهمیت رضایت مشتریان از خدمات الکترونیک بانک اظهار کرد: به این منظور، پس از ماه ها پیگیری و تلاش این مجموعه، وب‌سایت جدید این بانک با در نظر گرفتن افزایش زیبایی تصویری، تسهیل در دسترسی و افزایش سرعت خدمات، طراحی، اجرا و رونمایی شد.
وی افزود: مطابق استانداردهای روز دنیا وب سایت جدید بانک شهر، با حفظ تناسب ابعاد، قابل نمایش در نمایشگرهای مختلف از جمله مونیتور کامپیوتر، موبایل و تبلت است و کاربران می‌توانند با استفاده از هر یک از وسایل یادشده ، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
عظیمی با اشاره به دیگر ویژگی‌های این سایت، گفت: وب سایت جدید بانک شهر، خدمات محور طراحی شده است و کاربران به ساده ترین شکل ممکن به خدمات مورد نیاز بانکی خود دسترسی داشته باشند.
به گفته وی، ساختار بصری جدید اخبار بانک شهر، اطلاعات نرخ ارز و قابلیت محاسبه و تبدیل ، صفحه ویژه رسانه و ... از دیگر بخش های جدیدی است که برای این سایت پیش بینی شده است و به آدرس shahr-bank.ir برای شهروندان قابل دسترسی است.