:
كمينه:°
بیشینه:°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
مدیرعامل سایپا:

خودروهای کمتر از ۴۵ میلیون تومان افزایش قیمت نداشته‌اند

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: محصولات تولیدی گروه سایپا با قیمت‌های کمتر از ۴۵ میلیون تومان، هیچگونه افزایش قیمتی نداشته‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
اقتصادگردان- محسن جهرودی اظهار کرد: محصولاتی همچون پراید، تیبا، ساینا و تندر ۹۰ که در سطح قیمتی کمتر از ۴۵ میلیون تومان قرار دارند مشمول قیمت‌گذاری شورای رقابت بوده و افزایش قیمت این خودروها در حیطه مصوبه‌های این شورا است بنابراین در این خودروها هیچگونه افزایش قیمتی تاکنون صورت نگرفته است.

وی با اشاره به افزایش قیمت ۹.۶ درصدی خودروهای با رده قیمتی بالاتر از ۴۵ میلیون تومان این شرکت از جمله سراتو، ساندرو، ساندرو استپ‌وی، برلیانس، چانگان و آریو، خاطرنشان کرد: هیچ ‌یک از نمایندگی‌های فروش سایپا اجازه عرضه خودرو به مشتریان به قیمتی بالاتر از قیمت‌های مصوب فروش را ندارند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه با هدف دسترسی بهتر و امن‌تر مردم به محصولات و جلوگیری از سودجویی دلالان خودرو در بازار، تمامی طرح‌های فروش محصولات از طریق سامانه‌ فروش اینترنتی و با تعریف هر کد ملی یک خودرو در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این اقدام با هدف جلب رضایت مشتریان و سهولت بیشتر در دسترسی مطمئن به محصولات این گروه صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: بازرسی از نمایندگی‌های فروش محصولات با هدف شناخت صحت عملکرد فروش و رعایت حقوق مشتریان در عملیات فروش خودرو با قیمت‌های مصوب به صورت مستمر انجام می‌شود و اگر مردم هرگونه تخلفی را در این حوزه شناسایی کردند می‌توانند به شماره ۰۹۶۵۵۰ مرکز امور مشتریان، اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی و برخورد لازم صورت گیرد.