:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
29خرداد تا 1 تیر برگزار می شود

بزرگترین گردهمایی صنعت حمل و نقل ریلی خاورمیانه در تهران

بزرگترین کارخانه ها و کمپانی های تولید کننده صنایع و تجهیزات حوزه حمل و نقل ریلی و همچنین شرکت های بزرگ خدماتی این حوزه از ایران و دیگر کشورهای جهان از 29 خرداد تا 1 تیرماه در تهران گردهم می‌آیند و ضمن ارائه جدیدترین تولیدات خود، در جریان پیشرفت های روز این صنعت قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۱۱۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶


اقتصادگردانبه گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته، تا کنون بیش از 250 شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور یافته اند و پیش بینی می‌شود این تعداد در روزهای آینده افزایش یابد.
این نمایشگاه با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری وزارت راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، انجمن صنایع ریلی ایران، انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل و سایر انجمن ها و اتحادیه های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون شهری، برون شهری و بخش باری، انواع واگن ها، واگن های نیرو محرکه، واگن مولد، واگن مانوری، لوکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن های اتوبوسی، واگن های باری، شرکت های حمل و نقل ریلی، شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، خدمات تعمیر و نگهداری و خدمات بیمه ای، ارائه و در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
علی محتشم امیری دبیر برگزاری ششمين نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی گفت: آلمان، چین، ترکیه، روسیه، سوئد، سوییس، چک، فرانسه، هند، ایتالیا، بلژیک، اسپانیا، لتونی، اوکراین، تایوان و جمهوری چک  کشورهائی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند و در کنار شرکت های داخلی نوین ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات حوزه حمل و نقل ریلی را ارائه می کنند.
وی با بیان اینکه همزمان با این نمایشگاه دومین کنفرانس بین المللی لجستیک و حمل و نقل صادراتی برگزار می‌شود، اظهار داشت: حضور و بازدید چند هیات تجاری و صنعتی و تخصصی خارجی و همچنین برگزاری چندین کارگاه و نشست تخصصی و آموزشی نیز برخی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.
در ادامه، مدیر کل روابط عمومی راه آهن نیز تصریح کرد: در نمایشگاه امسال برای اولین بار شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه به صورت ویژه در نمایشگاه حاضر شده است، همچنین تشکیل شورای سیاست گذاری و برگزاری جلسات مدون باعث افزایش حضور شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته شده است.

وی از ارائه تخفیف ویژه به شرکت هایی که در ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی قراردادهایی را منعقد کنند، خبر داد.علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتردراين خصوص می توانند با  شماره تلفن های 02188656169 - تماس تماس حاصل کنند.

سکری افزود: درصدد هستیم در ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی هر روز شاهد یک رویداد جدید همچون حضور پیشکسوتان ریلی و برگزاری چند کارگاه علمی باشیم.
وی اضافه کرد: اطلاع رسانی از آخرین دستاوردها و فناوری صنعت حمل ونقل ریلی، ارتقاء تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی‌های شرکت های ایرانی، افزایش تولید و صادرات، بومی سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت های روز این صنعت در جهان، برخی از اهداف برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی ایران است.
مرتضی علی احمدی مدیر کل بازرگانی راه آهن هم از رونمایی برنامه های جدید حوزه بازرگانی در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: ایجاد فضای ویژه و خاص برای حوزه بازرگانی در ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی منجر به انعقاد قراردادهای ریلی و توافق میان شرکت‌ها خواهد شد.