:
كمينه:۵.۷۹°
بیشینه:۵.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

تولید نفت آمریکا دوباره رکورد زد

اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش ماهانه خود اعلام کرد که تولید نفت این کشور در فوریه ۲۶۰ هزار بشکه در روز افزایش یافته و به ۱۰.۲۶ میلیون بشکه در روز رسیده که بالاترین رکورد ثبت شده است.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
اقتصادگردان- تولید نفت در تگزاس ۱۰۶ هزار بشکه در روز افزایش یافته و به بالای ۴ میلیون بشکه در روز رسید که رکورد بالایی از سال ۲۰۱۵ به این سو محسوب می‌شود. منطقه شیل پرمیان که از وست تگزاس تا شرق نیومکزیکو امتداد دارد، بزرگترین میدان نفتی آمریکا است.

تولید در داکوتای شمالی با اندکی کاهش، به ۱.۱۵ میلیون بشکه در روز رسید در حالی که تولید در خلیج مکزیک با ۸۹ هزار بشکه در روز افزایش، به ۱.۷۲ میلیون بشکه در روز رسید.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا همچنین آمار تولید نفت این کشور در ژانویه را مورد بازبینی قرار داد و ۴۰ هزار بشکه در روز بالا برد و حدود ۱۰.۰۰۴ میلیون بشکه در روز اعلام کرد.

تولید گاز طبیعی آمریکا در ۴۸ ایالت این کشور در فوریه به رکورد ۸۷.۶ میلیارد فوت مکعب در روز صعود کرد که بالاتر از رکورد قبلی ۸۷.۳ میلیارد فوت مکعب در روز در دسامبر بود.

بر اساس گزارش رویترز، مجموع تقاضا برای نفت در آمریکا در فوریه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲.۴ درصد یا معادل ۴۶۰ هزار بشکه در روز رشد کرد و به ۱۹.۶۲ میلیون بشکه در روز رسید.