:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰

مراحل پایانی ساخت ۲ مدرسه در مجموعه مسکونی ۲۰۰۰ واحدی نفت اهواز

عملیات اجرایی ساخت ۲ مدرسه ابتدایی و متوسطه در مجموعه مسکونی ۲۰۰۰ واحدی نفت اهواز در مراحل پایانی قرار دارند و به‌زودی افتتاح می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷
اقتصادگردان- به نقل از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، محمد خانچی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در امور اجرایی و پیگیری با اعلام این خبر گفت: پروژه ساخت مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه با ۱۸۷۰متر مربع محوطه‌سازی و ۱۵۵۰متر مربع فضای آموزشی، ۹۰ درصد پیشرفت دارد.

وی افزود: مدرسه متوسطه ۱۲ کلاسه نیز با ۲۶۰۰ متر مربع محوطه‌سازی و ۲۰۵۰ متر مربع فضای آموزشی به پیشرفت ۹۰ درصدی رسیده است.

خانچی اعتبار ساخت این دو مدرسه را ۷۲ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: برای این دو مدرسه یک سالن ورزشی سرپوشیده مشترک به متراژ ۶۴۵ متر مربع با اعتبار ۸ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال احداث شده که از محل اعتبارات طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز شرکت ملی نفت ایران تامین شده است.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب یادآور شد: مجری احداث این مدارس، اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان است.

بر اساس این گزارش، ساخت مجموعه مسکونی ۲۰۰۰ واحدی نفت اهواز از بهمن ماه ۱۳۸۹ آغاز شد که تاکنون ۸۰۰ واحد آن تکمیل و واگذار شده است. در این مجموعه، احداث ۶ مدرسه و ۲ مسجد جانمایی شده که در مرحله نخست یک مسجد و ۲ مدرسه در حال احداث است. به‌زودی عملیات ساخت یک مدرسه دیگر و یک مجموعه ورزشی از محل اعتبارات طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز شرکت ملی نفت ایران در مجموعه ۲۰۰۰ واحدی نفت اهواز آغاز خواهد شد.