:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

تمام ناوگان امداد خودرو ایران به GPS مجهز شد

بزرگترین ناوگان امداد خودرویی کشور تجهیز ناوگان خود به سیستم موقعیت یاب (GPS) را تکمیل کرد تا گامی دیگر برای کاهش زمان انتظار خدمات امدادی خود بردارد
کد خبر: ۱۱۲۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳
اقتصاد گردان - به گزارش ایکو پرس به نقل از ارتباطات امداد خودرو ایران، ناوگان این شرکت از ابتدای اجرای جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو به صورت کامل به سیستم موقعیت یاب مجهز شدند که این امر، یکی از دلایل موفقیت اجرای این طرح در نوروز97 بود.
با تجهیز ناوگان امداد خودرو ایران به سیستم موقعیت یاب، امکان تعیین محل استقرار دقیق امدادگران سراسر کشور روی نقشه میسر شده و انتخاب نزدیک ترین امدادگر به امدادخواه را تسهیل می کند. این امر به ارائه خدمات سریع تر منجر می شود و در نهایت افزایش رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.
همچنین با تجهیز تمامی ناوگان امداد خودرو ایران به سیستم موقعیت یاب، این امکان وجود دارد که هموطنان نیز موقعیت ناوگان این شرکت را در وب سایت راهداری کشور به آدرس www.141.ir مشاهده کنند.
شرکت امداد خودرو ایران با 1500 اکیپ امدادی به صورت 24ساعته در 7 روز هفته شهرها و جاده های سراسر کشور را تحت پوشش خدمات امدادی خودرو قرار داده و هموطنان می توانند در صورت نیاز از طریق تماس با شماره تلفن 096440 یا قسمت درخواست امداد در اپلیکیشن ایساکو از این خدمات استفاده کنند.