:
كمينه:۱۲°
بیشینه:۲۰°
به‌روز شده در: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
مدير عامل شركت ايساكو:
مدير عامل شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو در نشستي، ضمن جمع‌بندي خدمات ارائه شده به مشتريان در فروردين ماه سال جاري، برنامه‌هاي سال 97 را رسما به معاونين و مديران ابلاغ كرد
کد خبر: ۱۱۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
اقتصاد گردان - سيدرضا حسيني مدير عامل شركت ايساكو  تاکید کرد: ارتقاء سطح عيب‌يابي و كاهش ضريب خطا در شبكه خدمات پس از فروش يكي از راه‌هاي افزايش كيفيت خدمات است كه به عنوان مهم‌ترين فعاليت سال جديد در برنامه گنجانده شده است و پيش‌بيني مي‌شود، با اين اقدام، مدت زمان توقف خودرو در نمايندگي كاهش يافته و با جلوگيري از بازگشت مجدد خودرو به تعميرگاه، رضايت مشتريان در تمام لايه‌‌ها به شكل ملموسي افزايش يابد.

وي در اين جلسه ضمن تبيين مجموع فعاليت‌ها و نقاط قوت و قابل بهبود سال گذشته گفت: ارزيابي‌هاي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، طي چند سال اخير، مؤيد رشد روزافزون مشتريان از خدمات پس از فروش شركت ايران‌خودرو بوده و اصلي‌ترين هدف شركت ايساكو در سال جاري، حركت فزاينده و ملموس‌تر در همين راستا است.

حسيني همچنين، در خصوص علل افزايش امتياز رضايت مشتريان گفت: توسعه و اجرای خدمات نوين، برگزاری360هزار نفر ساعت دوره‌ آموزشي در مديريت آموزش فني و محل نمايندگی‌ها (OJT) در زمينه‌هاي فني و تعامل با مشتري، تامين مناسب و به موقع قطعات، توسعه خدمات خودروها و محصولات جديد در سطح كشور، نظارت‌های دوره‌ای و پايش مستمر نحوه ارائه خدمات نمايندگی‌ها در يازده منطقه کشور، تخصيص تجهيزات به روز به نمايندگي‌ها، پايش و کنترل مراجعات تكراری خودروها به شبكه خدمات پس از فروش و پیگیری رفع نهايي عیوب آن‌ها، از دلايل رشد شركت در سال گذشته بوده و ابراز اميدواري كرد با اجراي برنامه‌هاي اعلام شده در سال 97 اين روند به صورت چشمگير و متفاوتي ادامه يابد.

او در خصوص افزايش كميت و كيفيت ارائه خدمات در شبكه سراسري اين شركت افزود: در سال جاري برنامه‌‌ از پيش تعيين شده‌اي براي افزايش تعداد نمايندگي‌ها نداريم و بيشترين تمركز را بر افزايش كيفيت خدمات در تعميرگاه‌هاي موجود خواهيم داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: