:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۳.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
به منظور تامين نياز و سليقه مشتريان در سال حمايت از كالاي ايراني صورت مي گيرد:

بهره گيري از روش هاي متنوع فروش محصولات ايران خودرو

معاون بازاريابي فروش ايران خودرو با بيان اين كه اجراي روش هاي متنوع و جامع براي فروش محصولات يكي از مسيرهاي افزايش رضايتمندي مشتريان و فراهم كردن امكان خريد كالاي ايراني است تاكيد كرد: ايران خودرو در سال حمايت از كالاي ايراني برنامه هاي متنوعي را براي خريد محصولات به اجرا خواهد گذاشت
کد خبر: ۱۱۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
اقتصاد گردان -  به گزارش ايكوپرس، مصطفي خان كرمي با تشريح برنامه هاي فروش ايران خودرو در سال 97، اعمال تخفيف خريد كالاي ايراني را از جمله مشوق هاي خريد محصولات ايران خودرو دانست و اظهار كرد:‌ با مطالعه و بررسي بازار و نيازسنجي از مشتريان برنامه هاي فروش را منطبق با خواست و سليقه آنان به اجرا مي گذاريم.
وي افزود:‌ طرح هاي فروش را متناسب با بودجه مشتريان در نظر مي گيريم و در اين راستا برنامه هاي فروش اقساطي و اعتباري را طرح ريزي مي كنيم تا همه گروه هاي درآمدي موفق به خريد محصولات ايراني ايران خودرو شوند.
خان كرمي طرح هاي پيش فروش را از جمله طرح هاي فروش محصولات ايران خودرو نام برد و گفت: در پيش فروش هايی كه به صورت سرمايه گذاري پيشنهاد مي شود امكان مشاركت مشتريان در فرآيند توليد محصول ايجاد مي شود.
وي درعين حال تصريح كرد: پرواضح است كه ايران خودرو نيز از مشاركت هاي مردمي در طرح هاي توليد بهره مند مي شود. با اين روش بازگشت سرمايه مشتريان تا موعد تحويل خودرو كاملا تضمين شده است

خان كرمي افزود:‌ در طرح هاي پيش فروش عادي نيز امكان برنامه ريزي مالي بهتري را براي مشتريان فراهم مي كنيم.
معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو اضافه كرد: علاوه بر فروش هاي نقدي كه محصول با قيمت قطعي به دست مشتريان مي رسد، فروش اقساطي و اعتباري را نيز به اجرا مي گذاريم كه با اعمال شرايط منعطف، علاوه بر شناور بودن مبلغ پيش پرداخت، مشتريان قادر هستند زمان بازپرداخت اقساط را براساس شرايط مالي خود انتخاب كنند.