:
كمينه:۲۵.۴°
بیشینه:۲۶.۷۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور خبر داد:

ساخت 30 هزار واحد مسکونی اقشار کم‌درآمد در کشور

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور گفت: ۱۲۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم‌درآمد توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز در کشور در دست اجرا داریم که تاکنون 30 هزار واحد احداث شده است.
کد خبر: ۱۱۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- کیومرث سلگی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خیرین مسکن‌ساز به‌عنوان بخش مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همه مراکز استان‌ها و ۱۲۰ شهرستان تحت حمایت بنیاد مسکن فعالیت می‌کند.این انجمن در زمینه مسکن اقشار کم‌درآمد با همراهی خیران و حمایت بنیاد مسکن و مشارکت خود مردم حدود ۳۰ هزار واحد را تاکنون اجرایی کرده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۵ هزار واحد از مسکن اقشار کم‌درآمد به پایان رسیده و مابقی نیز در دست اجرا است.

سلگی با اشاره به تامین مسکن خانواده‌های دارای دو معلول، خاطرنشان کرد: حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد شهری و روستایی با مشارکت بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، سازمان بهزیستی و انجمن خیرین مسکن‌ساز اجرا می‌شود.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور، یادآور شد: تاکنون اجرای حدود 7000 واحد مسکونی خانواده‌های دارای دو معلول در کشور شروع شده که 3000 واحد نیز به پایان رسیده است و کمک‌های بلاعوض توسط سازمان‌های یادشده انجام شده و وزارت راه و شهرسازی نیز در امر تامین زمین و مسکن مهر بدون متقاضی در این زمینه همکاری کرده است.