:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو مطرح كرد:

افزايش رضايتمندي مشتريان از خدمات نوروزي ايساكو در سال 97

مديرعامل ايساكو از افزايش رضايتمندي مشتريان از خدمات امداد نوروزي 97 در مقايسه با سال گذشته خبر داد و گفت: نتايج نشان دهنده اين است كه طرح ها و برنامه ها و پايش و نظارت بر حسن اجراي آن اثربخش بوده و سبب افزايش رضايتمندي مشتريان شده است
کد خبر: ۱۱۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲
اقتصاد گردان- سيدرضا حسيني در نشست خبري با حضور رسانه ها از افزايش رضايت مشتريان از خدمات امدادي جشنواره نوروزي از عدد 81.55 در سال 96 به عدد 87.31 در سال 97 خبر داد و گفت: برنامه ريزي براي اجراي جشنواره نوروزي را از دي ماه آغاز و با شناسايي مسيرهاي پرتردد، با همكاري امدادخودرو و ساپكو اقلام و قطعات پرمصرف را براي توزيع در اين مسيرها ارسال كرديم.

وي افزود:‌ در جشنواره نوروزي ايساكو در سال 97 بيش از 60 هزار خدمت امدادي و حمل خودرو ارايه شده كه 2500 خدمت براي خودروهاي خارج از شبكه ايران خودرو بوده است.

حسيني ادامه داد: در حوزه امداد خودرو نيز با ارايه خدماتي نظير امدادپلاس سعي بر ارايه خدمات مناسب به مشتريان داشته ايم.

وي اعزام 222 امدادگر دو منظوره را از جمله طرح هاي نوين ايساكو عنوان كرد و گفت: ‌امدادگر دومنظوره در صورت عدم رفع مشكل در محل نسبت به حمل خودرو اقدام مي كند كه اين موضوع موجب صرفه جويي در زمان مشتري و جلوگيري از حمل غيرضروري خودروها شده است.

حسيني با بيان اين كه در جشنواره امسال نسبت به سال گذشته بهبودهاي زيادي را تجربه كرديم گفت: ميانگين مدت زمان تعميرات را به ميزان 14 درصد كاهش داده و به كم تر يك روز رسانده ايم. 

وي كاهش قابل توجه شكايت عدم پذيرش در سال 97 را از ديگر بهبودهاي خدمت رساني در نوروز امسال دانست و گفت: در اين زمينه شاهد كاهش 79 درصدي بوده ايم.

حسيني اضافه كرد: ميانگين زمان انتظار براي ارسال قطعه نيز با كاهش 40 درصدي به يك روز رسیده است.

مديرعامل ايساكو با بيان اين كه بيش از 7 هزار نفر براي خدمت رساني در جشنواره نوروزي بسيج شدند تا خدمات مناسبي را به مشتريان ارايه كنند گفت: با نظارت ها و بازديدهاي محسوس و نامحسوس ايرادات احتمالي را رفع كرده ايم.

وي به طرح هاي نوين اجرا شده در جشنواره نوروزي اشاره كرد و گفت:‌ نصب سيستم GPS بر خودروهاي ناوگان امداد، نمايش آنلاين بر سايت 141.IR، خريد آنلاين اشتراك از طريق اپليكيشن آپ و ارايه خدمات در جزاير كيش و قشم از جمله اين طرح ها بوده است.

وي تاكيد كرد:‌ جدابيت كالاي ايراني براي مشتريان در استفاده از خدمات پس از فروش مناسب است كه ايران خودرو تلاش مي كند با ارايه خدمات متنوع هموطنان را به استفاده از محصول ايراني ترغيب و تشويق كند.

گفتني است جشنواره خدمات نوروزي گروه صنعتي ايران خودرو از 26 اسفندماه 96 آغاز و تا 14 فروردين 97 ادامه داشت. در اين طرح 380 نمايندگي مجاز گروه صنعتي ايران خودرو به همراه2200 اكيپ  امدادرساني و حدود 180 فروشگاه مجاز لوازم يدكي به صورت شبانه روزي به شهروندان در سراسر كشور خدمت رساني كردند.