:
كمينه:۱۴.۸۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو خبرداد

عرضه دومين خودرو پسابرجامي در سال 97، پژو 301 با بیش از 50 درصد ساخت داخل

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو از عرضه دومين ثمره پسابرجامي در صنعت خودرو در سال 97 خبر داد و گفت: محصول پژو 301 با بيش از 50 درصد ساخت داخل وارد بازار خواهد شد. 95 درصد از بدنه اين خودرو ساخت داخل است.
کد خبر: ۱۱۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
اقتصاد گردان -  به گزارش ایکوپرس مهندس هاشم يكه زارع در بازدید وزیر صنعت از ایران خودرو و رونمایی از کتاب مسئولیت های اجتماعی، كاركنان، سهامداران و مشتريان را سه گروه ذينفع ايران خودرو عنوان كرد و با اعلام عبور از مرز توليد 700 هزار دستگاه در روزهاي گذشته گفت: ما خود را متولي آرامش خاطر و دور كردن كاركنان از دغدغه براي توليد با كيفيت هستيم كه در اين بخش تلاش مي كنيم بهترين ها را براي افرادي كه در سنگر توليد به صورت شبانه روزي درحال فعاليت هستند درنظر بگيريم.

وي افزود: ما مسئوليت داريم تا حافظ منافع سهام داران ايران خودرو باشيم تا با ارايه حساب هاي شفاف و آينده نگري، سودآوري مناسبي را براي آنان فراهم آوريم.

مهندس يكه زارع مشتري را مهم ترين ذينفع ايران خودرو دانست و گفت: بايد منافع دو گروه كاركنان و سهامداران معطوف به جلب منافع مشتريان باشد.

وي مشتريان را عضوي از خانواده بزرگ ايران خودرو دانست و گفت: مشتري بايد با تحويل خودرو با كيفيت و قيمت مناسب نسبت به ايران خودرو وفادار شود.

مهندس يكه زارع عكس العمل سريع ايران خودرو در حادثه زلزله كرمانشاه و ساخت مدرسه در سيستان و بلوچستان را از اقدامات در حوزه مسئوليت هاي اجتماعي اين خودروساز عنوان كرد و گفت: توجه به محيط زيست نيز از ديگر سرفصل هاي مهم مورد توجه ايران خودرو است.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو تصريح كرد: با اين كه قانون فرصت دوساله اي به خودروسازان داده اما ايران خودرو درحال حاضر نيز توان توليد محصول با استانداردهاي يورو 5 را دارد كه در صورت تامين سوخت مورد نياز براي اين سطح از آلايندگي، محصولات را براساس اين استاندارد توليد مي كند.