:
كمينه:۲۴.۷۹°
بیشینه:۲۴.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
جشنواره خدمات نوروزي ايران‌خودرو آغاز شد

كاهش 71 درصدي زمان تعميرات در شبكه خدمات پس از فروش ايران خودرو

مديرعامل ايساكو از كاهش 71 درصدي زمان تعميرات در شبكه نمايندگي هاي ايران خودرو خبر داد و گفت: پيش از اين میانگین زمان تعمير خودرو در شبکه بالا بوده كه درحال حاضر به 1/8 روز رسيده كه اين نتيجه با بهبود شاخص هاي رضايت مشتريان محقق شده است
کد خبر: ۱۱۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷

اقتصاد گردان -  سيدرضا حسيني گفت: تكريم مشتريان از اولويت هاي راهبردي گروه صنعتي ايران خودرو بوده و ارايه خدمات شايسته و درخور به مشتريان همواره مدنظر مديران اين مجموعه بوده است.

وي با اشاره به دستاوردهايي كه ايساكو در سال 96 با ايفاي مسئوليت هاي تخصصي و حرفه اي خود و با تمركز بر شاخص هاي رضايت مشتريان كسب كرده گفت: سرعت ارايه خدمات از جمله محورهاي مورد نظر براي افزايش رضايتمندي مشتريان است كه در اين بخش اقدامات موثري به انجام رسيده است.
حسيني با بيان اين كه درحال حاضر 6 برند و 20 گروه خودرو تحت پوشش خدمات ايساكو قرار دارد گفت: سطح دسترسي به خدمات را با افزايش تعداد نمايندگي هاي پايلوت تا 30 درصد براي ارايه به محصولات مختلف ارتقا داده ايم. وي تصريح كرد:‌ براي افزايش سطح دسترسي مشتريان به خدمات ايران خودرو تجهيزات مورد نياز، آموزش نيروي انساني و قطعات از جمله فاكتورهاي مهمي بوده كه توسط ايساكو تامين شده است.


وي افزود:‌ امدادپلاس و ارايه سرويس در محل اقدام ديگري براي افزايش سرعت خدمات بوده كه در سال 96 اجرا شده است. همچنين افزايش ساعت كاري نمايندگي ها به دو شيفت و ارايه خدمات از ساعت 16 تا 21 نيز از ديگر اقدامات براي رفاه حال شهروندان در سال 96 بوده است.
حسيني تصريح كرد: مشغله كاري مشتريان و ارايه خدمات با روش هاي يادشده موجب رضايتمندي مشتريان خواهد شد. وي افزود: 16 درصد از خدمات ارايه شده در سال 96 در شيفت دوم كاري نمايندگي ها بوده است كه با توجه به استقبال هموطنان در سال آينده تعداد نمايندگي هاي دوشيفت توسعه خواهد يافت.

مديرعامل ايساكو از ايجاد امكان پذيرش و ترخيص الكترونيكي در 585 نمايندگي در سطح ايران خبر داد و گفت: ‌با اين اقدام امكان ضبط صداي مشتري نيز وجود دارد تا در زمان تعمير، تعميركار ايساكو امكان گوش دادن دوباره به صداي مشتري را داشته باشد. براي اين منظور امدادگران ايساكو به تبلت هايي مجهز هستند كه سرعت، صحت و دقت خدمات را افزايش داده و رضايتمندي مشتريان را به همراه خواهد داشت.

حسيني ادامه داد: محصولات جديد ايران خودرو بدون نوبت دهي در نمايندگي های شهر تهران خدمات دريافت مي كنند و در سال آتی این مهم به شهرهای دیگر نیز توسعه خواهد یافت.

وي تاكيد كرد:‌ عدد رضايت مشتريان كه توسط شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران اندازه گيري مي شود به صورت پيوسته افزايش داشته به گونه اي كه از عدد 701 در نیمه اول سال 94 به 749 در دی ماه سال 1396 رسيده است.
وي از اجراي طرح پيگيري (فالوآپ) مشتريان خبر داد و گفت: 11 دفتر منطقه اي ايساكو در سراسر كشور با دارا بودن بيش از 500 كارشناس باتجربه با همکاری نمایندگی ها و با تماس با مشتري رضايت او را اندازه گيري مي كنند.

حسيني از كاهش 26 درصدي زمان تعميرات در نوروز 96 خبر داد و گفت: در حوزه خدمات امدادی ميانگين زمان انتظار نزديك به 3 درصد بهبود پيداد كرده است. وي تاكيد كرد: در سال 97 با امدادهاي ويژه، تامين به موقع قطعات و ارايه خدمات مطلوب سطح رضايتمندي مشتريان را افزايش خواهيم داد. وي ارايه خدمات به محصولات شركت ايكاپ و خدمات به محصولات شركت ستاره ايران را از ديگر برنامه هاي ايساكو در سال 97 دانست.


حسيني ارايه خدمات ويژه در مراسم مذهبي اربعين، ارسال هدایا به مدارس مناطق محروم، كمك به زلزله زدگان كرمانشاه را از اقدامات ايساكو در حوزه مسئوليت هاي اجتماعي خواند و گفت:‌ در نوروز امسال در نمايندگي سرپل ذهاب در كنار هموطنان اين منطقه خواهيم بود.

وي با دعوت از مشتريان به پيوستن به پويش صبر (صلح، بخشش و رضايت) تاكيد كرد:‌ هموطنان پيش از اين كه عازم سفر شوند با مراجعه به نمايندگي هاي مجاز ايساكو در سراسر كشور از بي عيب بودن خودروي خود اطمينان حاصل كنند. شماره 096440 به صورت شبانه روزي در دسترس مشتريان و هموطنان است.


جشنواره خدمات نوروزي ايران‌خودرو آغاز شد 

شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو جشنواره خدمات نوروزي خود را آغاز کرد تا ارايه خدمات به مسافران نوروزی در سطح جاده ها و شهرهای کشور رسما آغاز شود.

به گزارش ایکوپرس به نقل از روابط عمومي شركت ايساكو، اين طرح به مدت هجده روز و تا پايان روز چهاردهم فروردين 97 اجرا مي‌شود و طي آن حدود 2700 مركز خدماتی ایساکو و شرکت امداد خودرو ایران آماده ارائه خدمات به هموطنان گرامي هستند.

در اين جشنواره بیش از 550 نمايندگي و فروشگاه مجاز (تك شيفت و دو شيفت) و بيش از ۲هزار سرويس امدادي آماده خدمت‌رساني به هموطنان هستند. اين سرويس‌ها شامل اتوكليك، خودرو امداد، امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار؛ پایگاه ثابت امدادی و کانکس فعال است.

از ويژگي‌هاي متفاوت اين جشنواره آغاز به كار ناوگان امداد پلاس در برخي استان‌هاي كشور است. این خدمت به منظور کاهش امدادهای منجر به حمل و افزایش راه‌اندازی خودرو در محل، خصوصا در ایام نوروز در تهران، کرج، مشهد، اصفهان، کرمان، اهواز، همدان، رشت، ساری، شیراز، تبریز، بندرعباس و بوشهر با قطعات و تجهیزات به صورت ویژه، ارایه خواهد شد.

همچنین نظارت و پایش كامل اجراي طرح در دستور کار قرار گرفته و در اين راستا سفرهاي نوروزي مدير عامل و جمعي از مديران به استان‌هاي مختلف كشور در ايام اجراي آن برنامه‌ريزي شده است.


علاوه بر سفرهاي استاني تيم مديران، اكيپ‌هايي نيز به صورت محسوس و نامحسوس بر اجراي دقيق طرح نظارت خواهند داشت.

لازم به ذکر است دارندگان محصولات ایران خودرو، در صورت نیاز به امداد، دریافت راهنمایی و طرح پیشنهاد و یا انتقاد، می توانند صرفاً با شماره مرکز پاسخگویی به شماره 096440 ارتباط برقرار کنند.

همچنين لیست نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های منتخب در سايت شركت ایساکو به آدرس www.isaco.ir  و كانال تلگرامی به آدرس t.me/farhangekhedmat قابل مشاهده است.