:
كمينه:۲۱.۵۱°
بیشینه:۲۱.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
ایرانی غرور می‌آفریند

کسب مقام اول گردشگری و توریستی در غرب آسیا

از دیرباز انسان برای تقویت روح و روان، افزایش شادابی، تحکیم خانواده، دیدار با عزیزان، تحصیل و ... تمایل به سفر کردن داشته و سالانه میلیون‌ها نفر به منظور مرتفع شدن یکی از این اهداف، به مسافرت می‌روند. بدیهی است چنین حجم زیادی از جابه‌جایی نیازمند ایجاد بنگاه‌های اقتصادی موفق با برنامه و اهداف مشخص دارد.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- بنابر اعلام آژانس مبین گشت پارت، با نزدیک‌شدن به عیدنوروز در کشور عزیزمان تب و تاب زیادی بین مردم آغاز می‌شود. تعطیلات عید فرصت مناسبی است برای سفر کردن و کمک به بازسازی و شادابی روح و جسم برای شروع سال جدید. در این راستا همهمه جدیدی در محفل‌های خبری صورت گرفته است، آن هم کسب مقام اول گردشگری و توریستی آژانس مبین گشت پارت توسط وزارت گردشگری مالزی. همین موضوع ما را وادار کرد که به مصاحبه با پژمان خالدی مبینی، رییس هیات‌مدیره آژانس بنشینیم.

از سفر مالزی برایمان بگویید

آژانس مبین گشت پارت در سال ۱۳۹۱ شکل گرفته، خدا را شاکریم در این مدت کوتاه و با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص و بر اساس قول اولیه ما که خدمات بهتر، قیمت مناسب و احترام به مشتری است، موفقیت‌های چشم‌گیری را به‌دست آوردیم. از جمله قرارگیری در جایگاه آژانس مادر کشور، آژانس رسمی دارای حق امتیاز از هواپیمایی ماهان، نفر اول کشور در خط ایران و مالزی  و نفر دوم کشور در خط ایران و تایلند. که حضور ما  در این مراسم به‌عنوان کسب مقاوم اول مسافرتی و گردشگری از نظر وزارت گردشگری مالزی  در بین آژانس‌های موجود در غرب آسیا بوده است.

مراسم را چگونه دیدید؟

همانطور که انتظار می‌رفت و انتظار داشتیم، مراسم در بهترین کیفیت خودش، با زمانبندی دقیق و با برنامه‌ریزی از قبل تعیین شده و سیستماتیک آغاز شد. از کشورهای بسیار زیادی در این مراسم حضور داشتند و خوب، این اهمیت کشور مالزی را در زمینه توریست و گردشگری نشان می‌دهد. خوشبختانه ما توانستیم در بین چندین آژانس معتبر امارات متحده عربی این مقام را کسب کنیم.

وی افزود: مدیرعامل مجموعه، سرکار خانم مومنی، با همراهی کل تیم آژانس مبین گشت پارت به‌عنوان یک خانواده مستحکم و همکار، تمامی تلاش خود را خواهیم کرد تا برای مشتریان خود  روز به روز شرایط بهتر، ایجاد امنیت و آرامش بیشتر و همچنین خدمات گسترده‌تری را بوجود آوریم. فراموش نباید کرد ما ملت ایران، کشوری هستیم با تمدن بسیار طولانی و قدمت بسیار زیاد. مردم این مرز و بوم  لایق بهترین‌ها هستند. این حرف شعار نیست بلکه واقعیت محض است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این آژانس می‌توانند به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنند. آدرس تهران، اتوبان ارتش، بلوار قائم، پاساژ ابریشم، طبقه اول، واحد ۴ و شماره تلفن‌های  ۲۲۴۶۵۴۹۴ و ۲۲۴۶۵۴۹۸ نیز در اختیار گردشگران قرار دارد.