:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
حسینی خبر داد:

اجرای طرح ویژه امداد و حمل رایگان خودرو در جاده‌های کشور

رئیس انجمن صنفی امداد خودروی کشور، گفت: امداد رسانی شبانه روزی به خودرو‌های در راه مانده نوروزی رایگان انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- سید مهدی حسینی رئیس انجمن صنفی امداد خودروی کشور، در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه طرح رایگان ویژه نوروزی امداد خودرو‌های کشور از ۲۵ اسفند تا ۲۵ فروردین آغاز می‌شود، اظهار کرد: در این طرح ۴۳ شرکت زیر مجموعه انجمن صنفی امداد خودرو با ۳۴۰۰ خودروی امدادی در ۳۱ استان کشور آماده خدمت رسانی (حمل و امداد فنی) به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه تمام مسافران نوروزی پیش از سفر می‌توانند با ارسال عدد ۴۴ به سامانه پیامکی ۰۲۱۶۴۲۱ اقدام به دریافت کد سریال خدمات نوروزی رایگان کنند، گفت: در صورتی که خودروی مسافران نوروزی در سراسر کشور دچار مشکل شود مردم می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته با شماره‌های تلفن ۰۲۱۵۳۸۹۱ و ۰۲۱۵۳۸۹۲ و ۱۵۹۳ تماس بگیرند تا نزدیک‌ترین امداد خودرو به محل خرابی ماشین اعزام شود.

حسینی تأکید کرد: درصورتی که مسافران نوروزی از کیفیت خدمات ارائه شده و یا هزینه‌های تعمیرات شکایتی داشته باشند می‌توانند به این دو شماره تلفن و همچنین شماره تلفن ۲۴ ساعته، ۰۲۱۵۳۸۹۱ تماس بگیرند و شکایت خود را ثبت کنند.

وی با اشاره به اینکه این خودرو‌ها همگی دارای نشان تعاونی امداد خودروی کشور هستند و تعمیرکاران آنها باید پوشش متحدالشکل قرمز رنگ به تن داشته باشند، گفت: از امروز با هماهنگی واحد‌های گشت و نظارت این انجمن و سازمان تعزیرات حکومتی در استان‌های مختلف گشت مشترک خود را برای جلوگیری از تخلف در همه استان‌ها آغاز می‌کنند.

رئیس انجمن صنفی امداد خودرویی کشور، اظهار کرد: این طرح برای نخستین بار از ۲۵ اسفند تا ۲۵ فرودین در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی توضیح داد: رانندگان برای بهره بندی از طرح ویژه نوروز عدد ۴۴ را به شماره ۰۲۱۶۴۲۱ ارسال کنند.

رئیس انجمن صنفی امداد خودرو تصریح کرد: از رانندگانی که در این طرح نام نویسی کنند ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان (روزانه ۸۴۰ تومان) بابت هزینه‌های جانبی و مالیات دریافت می‌شود.

وی در پایان گفت: اجرای این طرح ویژه هیچ ارتباطی به خودروسازان نداشته و تمام خدمات توسط بخش خصوصی پوشش داده خواهد.