:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
شهردار رشت مطرح كرد:

بانک شهر، موتور مولد در تحقق اهداف شهرداري‌ها

شهردار رشت با بیان این‌که بانک شهر به عنوان موتوری مولد در تحقق اهداف شهرداري‌ها عمل می‌کند،گفت: نقش این بانک در سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های شهری و همچنین اتمام بسیاری از پروژه‌های راکد، انکارناپذیر و حائز اهمیت است
کد خبر: ۱۱۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
اقتصاد گردان - به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مسعود نصرتي با بیان اینکه این بانک به عنوان پیشرو در کمک به حوزه مدیریت شهری شناخته می‌شود،گفت: بانک شهر با تمام توان درصدد ارایه خدمات برتر بانکی به شهروندان و رفع معضلات شهرهاست.

وی با بیان اینکه هم اکنون چالش‌ها ، مشکلات و معضلات شهرها با حمایت این بانک به خوبی شناسایی و برای رفع آنها اقدام می‌شود، افزود: امروز بانک شهر فقط برطرف کننده نیازهای مدیریت شهرها نیست و شهروندان در سراسر کشور  شاهد خدمات این بانک هستند.

نصرتي با اشاره به تعامل مناسب شهرداری رشت با این بانک گفت: بازگشايي LC داخلي و خارجي يکي از خدماتي است که بانک شهر در آن تخصص دارد و شهرداري هاي کشور معمولاً از آن استفاده ميکنند که شهرداري رشت نيز خواهان آن است تا در پيشبرد پروژه هاي خود از اين امکان بهره مند شود.

وی با اشاره به قابلیت‌های شهر رشت در جذب گردشگر اظهار کرد: این شهر سالانه 36 ميليون نفر گردشگر داخلي دارد که عدد قابل توجهي است و لذا يکي از حوزه هايي که بانک شهر در رشت به خوبي ميتواند به آن ورود کند، حوزه گردشگري و تأمين زيرساختهاي مرتبط به آن است.

نصرتی در ادامه حمایت از حوزه‌های زیست محیطی را از شاخصه‌های بانک شهر دانست و تصریح کرد: این بانک در حوزه هاي زيست محيطي نيز مجموعه اي پيشرو تلقي مي‌شود و حتي در اين زمينه داراي برند بين المللي است