:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۸.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
سفير جمهوري اسلامي ايران در ارمنستان:

محصولات ايران خودرو از ارمنستان راهي بازار اورآسيا خواهد شد

سفير ايران در ارمنستان گفت: ايران توانسته از طريق ارمنستان به بازار كشورهاي اوراسيا و اتحاديه اروپا دسترسي پيدا كند و ايران خودرو مي تواند با ارايه محصول با كيفيت و قيمت رقابتي وارد اين بازار شود
کد خبر: ۱۱۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
اقتصاد گردان - به گزارش ايكوپرس، كاظم سجادي ورود محصولات ايران خودرو به ناوگان پليس را اقدامي ارزشمند توصيف كرد و گفت: پليس مرجع مهمي براي تاييد كيفيت محصولات ايران خودرو است و موفقيت در اين بخش مي تواند محصولات ايران خودرو را وارد حوزه هاي ديگر ناوگان حمل و نقل ارمنستان كند.

وي افزود: تلاش زيادي از سوي سفارت جمهوري اسلامي ايران براي حذف برخي تعرفه و عوارض غيرمنطقي واردات محصولات ايراني صورت گرفته كه به زودي به نتيجه هاي مطلوبي خواهيم رسيد.

وي كيفيت را مزيت رقابتي در بازار ارمنستان دانست و گفت: عامل موفقيت محصولات ايراني در بازار ارمنستان عرضه محصول باكيفيت است.

سجادي تاكيد كرد:‌ ايران خودرو بايد با عرضه محصول مورد نياز ارمنستان با كيفيت و قيمت رقابتي الگويي براي ساير توليدات ايراني باشد.

سفير ايران در ارمنستان با اشاره به بهره مندي ايران خودرو از نيروي كار متخصص گفت: بايد كاركنان متخصص در بخش خدمات پس از فروش در اختيار نماينده اين شركت در ارمنستان قرار گيرد تا مشتري با رضايت كامل از خدمات استفاده كند.

وي با اشاره به تعهد بالا و تلاش نماينده ايران خودرو براي فروش محصولات گفت: مالكان ساير خودروها را نيز به سمت نماينده ايران خودرو اعزام مي كنيم تا با آشنايي با محصولات ايران خودرو به خريد از آن ترغيب شوند. 

وي افزود: بازار ارمنستان تشنه محصولات نو و جديد است و دولت ارمنستان نيز از واردات آن از ايران استقبال مي كند.

وي در پايان تاكيد كرد: ما امروز در ارمنستان از فرصت بهينه اي برخوردار هستيم كه مي توانيم با بهره مندي از آن به بازار پنج كشور اتحاديه اوراسيا و اتحاديه اروپا دسترسي يافته و كالا و محصولات ايراني را صادر كنيم.