:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

دوازدهمین شعبه بیمه تجارت نو در "یزد" افتتاح شد

با حضور دکتر «سید محمد عباس‎‎زادگان» مدیر عامل شرکت بیمه تجارت نو و مدیران شعب بانک تجارت ،پست بانک ،بیمه گذاران ،نمایندگان و کارگزارن طی مراسمی دوازدهمین شعبه بیمه تجارت نو در استان یزد افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت نو دکتر سید محمد عباس زادگان در مراسم افتتاحیه با اشاره به آغاز فعالیت این شرکت بیمه از اردیبهشت ماه سال گذشته با سرمایه اولیه 250 میلیارد تومان، اظهار کرد: خوشبختانه توانگری این شرکت پس از یکسال فعالیت در درجه یک تعیین شده که بیانگر پذیرش ریسک و توانایی پرداخت خسارت بالاست.

بر پایه گزارش روابط عمومی، مدیرعامل بیمه تجارت نو بیان کرد: این شرکت در دوسال  اخیر موفق به ارائه خدمات بیمه‎‎ای به طرح‏‏های بزرگ ملی اعم از سکوهای نفتی، انتقال انرژی به کشور عراق، برخی شرکت‏ کشتیرانی فعال در حوزه صادرات،انتقال سوخت از عراق به جنوب کشور جهت صادرات ، پالایشگاه های شیراز و اهواز و برخی واحدهای تولیدی بزرگ کشور شده است و در همین مدت گام‏‏های بزرگی را در این حوزه برداشته است.

عباس ‎‎ زادگان با اشاره به راه‎‎اندازی شعب این شرکت بیمه‏‏ای تاکنون در 12 نقطه از کشورمان ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال  آینده شعب  بیمه تجارت نو در تمام استان‎‎ها و شهرهای بزرگ کشور راه‎‎اندازی شود و در شهرهای کوچک نیز نمایندگان فروش مستقر شوند.

وی با بیان این که وظیفه شرکت‏‏های بیمه تنها دریافت حق بیمه و پرداخت خسارت نیست، بهبود ریسک و ایمنی که در کشورمان وضعیت نامساعدی نیز دارد را از اهداف بیمه تجارت نو خواند و گفت: در همین راستا تلاش داریم که از طریق ارائه آموزش‎‎های لازم و کمک به تهیه ابزارهای ریسک و ایمنی برای مشتریان خود در راستای ارتقای آن در کشور گام برداریم.
این مقام ارشد اعلام نمودن همانطور که رسالت شرکت بیمه تجارت علاوه بر بیمه گری ایجاد طرح های نوین بیمه ای میباشد  طرح جدید بیمه ای با عنوان ترمیم پاداش کارکنان در ماه گذشته رو نمایی شد و منتظر خبرهای خوش در سایر زمینه ها از شرکت جوان  اما ریشه دار بیمه تجارت باشید  

بر اساس این گزارش علاوه بر فعالیت‎‎های انجام شده برای ارتقا و جلب توجه جامعه به مسائل ریسک و ایمنی، اقداماتی نظیر بازدید ریسک و ایمنی از سوی کارشناسان و ارائه توصیه‎‎های لازم برای ارتقای شرایط ایمن، برگزاری کلاس‎‎های بررسی ریسک و ایمنی برای افراد و مدیران مرتبط، کمک به خرید وسایل ایمنی، اقدامات لازم برای آمادگی مقابله با حوادث جهت کاهش خسارات، نیز از سوی بیمه تجارت انجام می‎‎شود.

وی شبکه پرداخت خسارت را از دیگر مزیت‎‎های این شرکت بیمه‎‎گر خواند و گفت: حدود1000 نفر در این رابطه آموزش‎‎های لازم را فرا گرفته‎‎اند و این یک گام اساسی برای این است که کارشناسان شرکت در هنگام حادثه با مراجعه به محل خسارت و بررسی و محاسبه خسارات وارده، مبالغ را به حساب خسارت‎‎دیده واریز کنند.

در ادامه اسماعیل اکبریان سرپرست شعبه یزد اظهار داشتند که شرکتهای بیمه جهت داشتن eps مناسب باید رویکرد خود را از پرتفوی محوری در استانها تغییر دهند که خوشبختانه با موافقت مدیر عامل جهت کسب سهم بازار و داشتن eps مناسب در هر شعبه در سال 97 هدف گذاری شعبات  در بیمه تجارت تلفیقی از این دو خواهد بود.
پس از آن مدیر شعب پست بانک و روابط عمومی بانک تجارت ضمن ابراز خرسندی از افتتاح رسمی شعبه یزد این قول مساعد را جهت همکاری و حمایت و تکمیل سبد خدمات بانک و بیمه به مردم عزیز استان یزد دادند .

اقتصاد گردان

اقتصاد گردان