:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

حراست، حافظ اموال مردم در بانک ملی ایران است

مدیر امور حراست بانک ملی ایران به مردم اطمینان داد که دارایی های آنها نزد این بانک با چشمان بینای حراست حفظ می شود.
کد خبر: ۱۰۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴

اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، علی عبدالله زاده در هجدهمین همایش سراسری حراست این بانک که با حضور معاون اداره پولی و بانکی وزارت اطلاعات و نیز معاون سازمان حراست کل کشور برگزار شد با بیان اینکه وظیفه اصلی حراست، حفظ و نگهداری دارایی های مشتریان است، اظهار کرد: بانک ملی ایران برآمده از بطن مردم و متعلق به مردم است و حفاظت از آن وظیفه قطعی ماست.

وی با اشاره به اینکه دارایی های بانک ملی ایران در سراسر کشور و حتی خارج از مرزها وجود دارد، ادامه داد: چشم تیزبین حراست کوچکترین این اموال را زیرنظر دارد و اجازه نخواهد داد احدی به آنها دست درازی کند.

وی ادامه داد: بانک ملی ایران علاوه بر اینکه از مشتریان می خواهد به ادعاهای واهی علیه بانک توجه نکنند، علیه شایعه پراکنان نیز اقدامات مقتضی انجام خواهد داد.

به گفته عبدالله زاده، رویکرد مثبت مشتریان به بانک ملی ایران از عدم توجه آنها به فضاسازی های منفی حکایت دارد، چرا که مردم،بانک ملی ایران را از خود می دانند و به فرزندانشان در این مجموعه اطمینان دارند.

مدیر امور حراست بانک ملی ایران با اشاره به اینکه یکی از وظایف حراست شناسایی آسیب های موجود در سیستم است، ادامه داد: باید با همکاری واحدهای نظارتی ضمن پیشگیری به موقع از هرگونه تخلف و تعرض به بیت المال ،این موسسه عظیم اقتصادی را از هرگونه آسیبی مصون کنیم.

 وی همچنین اعلام کرد: ستاد خبری حراست بانک ملی ایران به صورت شبانه روزی در زمینه های مختلف آماده دریافت  نظرات و پیشنهاد های مشتریان و همکاران است.