:
كمينه:۱۴.۸۴°
بیشینه:۱۵.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

هر باجه، باید یک بانک باشد

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه تنها راه نجات بانک ها افزایش درآمدزایی است، گفت: افزایش درآمدهای مشاع و غیرمشاعی باید امروز بیش از پیش مورد توجه باشد و در این زمینه نیز هر باجه باید خود ، یک بانک باشد.
کد خبر: ۱۰۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی امروز در نشست جمعی از روسای ادارات مرکزی، امور شعب و شعب مستقل بانک که در باشگاه آجودانیه برگزار شد، گفت :یکی از راه های درآمدزایی بانک ها دریافت کارمزد از مشتریان در ازای  ارایه خدمات است اما گزینه دیگر می تواند ‎گشایش اعتبار اسنادی باشد که شعب خارج از کشور بانک در این زمینه نسبت به دوره تحریم فعال تر شده اند.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بیان کرد: احترام و پاسخگویی به نیازهای اساسی مشتریان نیز طی سال های اخیر به طور جدی در دستور کار بانک بوده است و به همین جهت طرح منحصربه فرد بانک آفیسر طراحی و اجرا شده است.

‎وضعیت نقدینگی بانک مطلوب است

‎دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به عرضه اوراق تسهیلات مسکن این بانک  گفت:  وضعیت نقدینگی بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری تا کنون مناسب بوده است.
‎ناصر شاهباز با بیان اینکه باید روی جذب مشتریان جدید در شعب بانک تمرکز شود، افزود: اکنون این پتانسیل وجود دارد و همکاران ما در شعب باید توجه ویژه به این موضوع از خود نشان دهند..
‎عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ادامه داد: اوراق مسکن، بانکداری الکترونیک و سامانه های بام و بله و شناسایی و ارتقای جایگاه کارکنان مستعد از جمله شاخص های مورد تاکید مدیرعامل و هیات مدیره هستند که می توانند موجب بهبود جایگاه بانک شوند.
همچنین حمید رضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک با بیان اینکه امروز به دنبال بهبود شرایط در بازار رقابتی هستیم،افزود: در راستای عمل به تاکیدات مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک به سمت اصلاح پرتفوی سپرده ای و افزایش سپرده های ارزان قیمت پیش رفتیم .
محمد نور آزادی مدیر امور شعب تهران بانک نیز با تاکید بر اینکه مطالبه گری و پاسخگویی دو اصل و سرلوحه ما در سال ۹۷ خواهد بود، عنوان کرد: اکنون سامانه سود و زیان بانک در اختیار همکاران قرار دارد و این سامانه تا سطح شعب نیز در دسترس است و می توان به کمک آن تصمیمات درستی را برای سال جدید اتخاذ کرد.
همچنین اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور نیز در این نشست با تاکید بر اینکه امسال دستاوردهایی خوبی در بانک داشتیم و امروز دغدغه کمبود نقدینگی و منابع در بانک وجود ندارد، گفت: در سال جدید باید روی بهره وری نیروی انسانی، منابع و دارایی هایی ثابت تمرکز بیشتری صورت گیرد، همچنین باید به سمت و سوی تدوین برنامه و مشوق های بازاریابی برای جذب سپرده های ارزان قیمت، جذب شرکت ها در بازار خصوصی و... پیش برویم.            
سعید نفیسی رییس اداره کل حسابداری و بودجه بانک ملی ایران به  ارایه گزارش مالی امسال ادارات امور شعب و شعب مستقل پرداخت.
‎لازم به ذکر است، در نشست امروز مسایل پایان سال مالی بانک ملی ایران نیز بررسی و پانل پرسش و پاسخ برای پاسخگویی اعضای هیات مدیره بانک به مسایل مطرح شده همکاران  نیز برگزار شد.