:
كمينه:۲۰°
بیشینه:۳۵°
به‌روز شده در: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴
مديريت ارتباط با مشتريان گروه صنعتي ايران خودرو پروژه سفارشي سازي تجارب مشتريان(CEM)را با هدف شناسايي تجربيات مختلف مشتريان در تماس با ايران خودرو، تعيين حوزه هاي نيازمند بهبود براساس تجارب مشتريان،‌ تعريف اقدامات اصلاحي و افزايش سطح رضايت و ايجاد حس وفاداري دارندگان محصولات ايران خودرو به اجرا گذاشته است
کد خبر: ۱۰۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
اقتصاد گردان - پس از اجراي موفق اين طرح در دفاتر منطقه اي تهران و تبريز و بهره برداري از نتايج اندازه گيري شده، با تعيين دفتر منطقه اي مشهد، اين مركز به عنوان سومين مركز اجراي طرح برگزيده و پروژه در آن عملياتي شد. محدوده اجرايي سفارشي سازي تجارب مشتريان در دفتر منطقه اي مشهد شامل استان هاي خراسان رضوي، شمالي و جنوبي بوده است.

در اين طرح كه با دعوت 141 نفر از مالكان خودروهاي پژو405،‌ پارس، سمند، دنا و پژو206 اجرا شد، فرآيند خريد خودرو از مرحله تصميم گيري براي خريد محصول و به مراجعه به نمايندگي ايران خودرو تا زمان مرحله بهره مندي از شبكه خدمات پس از فروش، به صورت تشكيل گروه هاي كانوني و تكميل پرسش نامه هاي طراحي شده مورد مطالعه و بررسي قرار گرفت.

خروجي‌هاي اين طرح نقاط قابل بهبود مهمي، در حوزه هاي كيفيت، فروش و خدمات پس از فروش را در بر مي گيرد كه نتايج به دست آمده از اين طرح در راستاي تعريف و اجراي برنامه هاي بهبود مورد استفاده قرار گرفته و درحال حاضر فرآيندهاي اجرايي در حال پيگيري است.

گفتني است اجراي طرح پس از سه دفتر منطقه اي تهران، تبريز و مشهد، در هشت دفتر منطقه اي گروه صنعتي ايران خودرو در سراسر كشور در دستور كار مديريت ارتباط با مشتريان قرار دارد. در اين طرح سنجش و اندازه گيري نظرات مشتريان در سراسر كشور، شناسايي نقاط بهبود و ارايه برنامه هاي متناسب در هر منطقه در مسير ارتقاي رضايت مشتريان دنبال مي شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: