:
كمينه:۲۴.۸۴°
بیشینه:۲۶.۷۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
با اشاره به سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج

سروش: باید موضوع مدیریت حمل و نقل مورد بازنگری قرار گیرد

یک عضو مجمع نمایندگان تهران با اشاره به سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج بر لزوم بازنگری در مدیریت حمل و نقل تاکید کرد و گفت: مسئولان باید در زمینه سقوط هواپیمای ATR آسمان به مقصد یاسوج، سریعاً شفاف‌سازی کنند تا از فضای التهاب‌آمیز جامعه کاسته شود.
کد خبر: ۱۰۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- ابوالفضل سروش با ابراز تاسف از سقوط هواپیمای تهران - یاسوج گفت: به نظر می‌رسد مسئولان باید بحث مدیریت حمل و نقل هوایی، ریلی و دریایی را مورد بازنگری قرار دهند. ما نباید به‌ راحتی شاهد اینگونه حوادث دلخراش باشیم.

وی افزود: هنوز مدت زیادی نیست که سانحه کشتی سانچی را پشت سر گذاشته‌ایم و سقوط هواپیما در این شرایط تعجب‌ّبرانگیز است؛ البته در این بخش  نکته ای حائز اهمیت است و باید به سیاستگذاری دولت در حوزه حمل و نقل هوایی اشاره داشت که با هوشمندی در صدد رفع نقایص این حوزه بود و البته از تیغ تیز منتقدان هم در امان نماند. با این حال ما باید از حوادث درس بگیریم .

این عضو فراکسیون امید گفت که وزارت راه باید برای برون‌رفت و رفع سایر نقایص موجود راه حلی را در نظر بگیرد.

سروش اضافه کرد: نباید از افرادی که خطای مدیریتی در حوزه حمل و نقل داشته و در پست‌های مدیریتی دیگر به کار گرفته می‌شوند، به‌سادگی گذشت و باید از خطاهای مدیریتی در این بخش؛ یعنی حوزه "مدیریت حمل و نقل" کم کرد و باید نظارت جدی در این بخش حاکم باشد .

به گفته وی، مسئولان باید در زمینه سقوط هواپیمایATR    آسمان به مقصد یاسوج، سریعاً شفاف‌سازی کنند تا از فضای التهاب‌آمیز جامعه کاسته شود.

سروش در پایان گفت: در حال حاضر هم مجلس در این زمینه فعال شده و کمیته ویژه‌ای در کمیسیون عمران تحت همین موضوع شکل گرفته است که امیدواریم به زودی علت این حوادث در این کمیته تخصصی مورد پیگیری قرار گیرد.