:
كمينه:۱۶.۷۹°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

شغل های پردرآمد در دنیای امروز

اگر به دنبال شغل پردرآمد هستيد به این شغل ها توجه کنید. ثروت هنرمندان یا سرمایه تاجران کدام بیشتر است؟
کد خبر: ۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۴
خبراقتصادی: مشاغل پولساز و در عین حال جذاب طرفدارانی از همه اقشار مردم دارد.در این جا هشت شغل پول ساز در دنیا که بیشتر جنبه هنری دارد معرفی شده است.










به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران، گرافیست از شغل های پر درآمد است: این شغل اولین رتبه را در میان شغل های پولساز دارا است.متوسط دستمزدبراساس آمارگیری که سایت یاهو انجام داده طراحان گرافیک که در استخدام شرکت ها هستند سالانه به طور متوسط ۴۵ هزار دلار درآمد دارند و اگر به صورت آزاد یا قراردادی کار کنند، سالانه دستمزدی برابر ۵۷ هزار دلار را برای خود به ارمغان می آورند.
متخصص بازاریابی :اگر روابط عمومی بالایی دارید، این شغل ایده آل است. این شغل با مردم و صاحبان صنایع و شرکت ها در ارتباط است و باید دایما جلسه هایی را برای فروش بهتر محصولات، کالاها و خدمات ترتیب دهید. درآمد براساس آمارگیری این تحقیق درآمد متخصصان بازاریابی ۵۱ هزار دلار در سال است.
حسابداری: اگر از ریاضیات و عدد و رقم لذت می برید و حسابتان خوب است شغل حسابداری را انتخاب کنید در این شغل شما می توانید بطور متوسط ۵۹ هزار دلار به صورت سالانه داشته باشید. میانگین درآمد حسابداران و حسابرسان در دنیا حدود ۵۰ هزار دلار در سال است.
سرآشپز: اگر عاشق آشپزی و خوراکی ها و طعم ها هستید این شغل بهترین بشمار می آید و شما می توانید حین کار کردن درآمد خوبی هم داشته باشید. سرآشپزها امروزه در دنیا شغل های بسیار پولسازی دارند و از هتل ها تا رستوران ها و مراکز تهیه غذا مراکز کار انهاست. دستمزد سرآشپزها به طور متوسط سالانه ۳۸ هزار تا ۶۶ هزار دلار درآمد دارند.
ماساژ درمان گرا: یک متخصص ماساژ درمانی شوید. ماساژ این روزها طرفداران زیادی دارد و درد و ناراحتی و استرس را از مردم دور می کند. متوسط درآمد ماساژ درمانگران در دنیا به صورت متوسط ساعتی ۱۷ دلار درآمد دارند. اگر ماساژدرمانگران برای خودشان موسسه یا شرکت تاسیس کنند درآمدشان تا ساعتی ۳۳ دلار هم می رسد.
برنامه ریز نشست ها و کنگره ها و گردهمایی ها: در دنیا سالانه میلیون ها کنگره، نشست، جشن و میهمانی در سطوح مختلف برگزار می شود. از میهمانی ها و جشن های ازدواج گرفته تا کنفرانس های پزشکان و مهندسان یا نشست های بین المللی سیاستمداران. درآمدبه طور متوسط سالانه ۴۴ هزار دلار است.




طراح داخلی: (دکوراسیون) هفتمین شغل لذت بخش و پولساز دنیا که مدارک دیپلم، لیسانس، کارشناسی ارشد و دکترا در طراحی داخلی وجود دارد. متوسط درآمد طراحان داخلی در دنیا به طور متوسط ۴۵ هزار تا ۸۲ هزار دلار است.
طراح بازی ویدیویی: کودکان و نوجوانان که سالانه در دنیا میلیاردها دلار صرف خرید و فروش چنین بازی هایی می شود آموزش لیسانس یا فوق لیسانس طراحی گرافیک برای این شغل کافی است. دستمزد سالانه این طراحان ۴۲ هزار تا ۶۸ هزار دلار است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
رویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
0
1
از اطلاعاتتان نسبت به شغل رشته ام ،گرافیک استفاده کافی را برده ام از شما متشکرم
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
0
0
ازاصلاعات جالبی که در اختیارم قرار دادین متشکرم
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
0
ممنون