:
كمينه:۲۶.۵۱°
بیشینه:۲۶.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
عضو شورای کار هپکو عنوان کرد:

لغو برگزاری مجمع عمومی هپکو، قول پیگیری داده اند

عضو شورای اسلامی کار شرکت هپکو با بیان اینکه شرایط کنونی شرکت خسته‌کننده شده است، گفت: با لغو برگزاری مجمع عمومی، امیدهای هپکو ناامید شد.
کد خبر: ۱۰۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
اقتصادگردان- مجید لطیفی با اشاره به لغو مجمع عمومی شرکت هپکو عنوان کرد: عصر روز شنبه طبق اطلاعیه‌ای اعلام شد که برگزاری مجمع عمومی شرکت هپکو که از روزهای گذشته قول برگزاری آن را در روز 23 بهمن ماه داده بودند، لغو شده است.

وی با اشاره به اینکه لغو برگزاری مجمع ظاهرا توسط سازمان خصوصی‌سازی صورت گرفته است، گفت: روز گذشته با سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی صحبت‌هایی شد که از لغو اظهار بی‌اطلاعی کرده و قول پیگیری دادند، با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت موفق به صحبت نشده‌ایم و طبق تماس با دفتر استاندار مرکزی نیز اعلام شد که در جلسات تهران حضور دارند.

لطیفی با تاکید بر اینکه ادامه این شرایط از نظر روحی و ریالی برای شرکت مناسب نیست، تصریح کرد: هر روزی که برگزاری مجمع عمومی شرکت به تعویق بیفتد، 150 تا 200 میلیون تومان به زیان شرکت افزوده می‌شود، وضعیت شرکت هپکو باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف و مدیر جدید معرفی شود تا بتوان با برنامه وارد چرخه تولید شد.

وی بیان کرد: لغو این مجمع و ادامه بلاتکلیفی‌ها امیدهای هپکو را ناامید کرد، شرایط خسته‌کننده شده است و با وجود فریادهای سه ساله جهت رسیدگی به شرایط هپکو هنوز کسی پاسخی نداده است، وضعیت کنونی هپکو قطعا نه تنها برای شرکت بلکه برای کشور هزینه‌های بسیاری را به همراه دارد و علت اصلی ادامه‌دار بودن این شرایط شرکت خصوصی‌سازی است که اراده‌ای برای رفع مشکل ندارد.