:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۳.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

افزایش سه برابری تماس با 096440 امداد خودرو ايران

با تشکیل ستاد بحران در شرکت امداد خودرو ایران، تمامی اکیپ ها، بخش ها و تیم های عملیاتی این شرکت برای ارائه خدمات عمومی در شرایط ویژه جوی فعال شده اند
کد خبر: ۱۰۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۸
اقتصاد گردان - به گزارش  ارتباطات امداد خودرو ایران، تماس های ورودی به شماره مرکز تماس ایران خودرو در شب گذشته افزایش سه برابری داشته و به بیش از 17هزار تماس رسیده است.
مدیرعملیات و مناطق امداد خودرو ایران گفت: امداد خودرو ایران در شب و روز گذشته بیش از دو هزار عملیات امدادی شامل بالینی و حمل را انجام داده که بیش از 1200مورد از آن در شهر تهران بوده است.
رسول رمضانی با بیان اینکه زمان انتظار خدمات امدادی ایران خودرو در طول سال کمتر از 27دقیقه است، اظهار کرد: با وجود بارش شدید برف و یخ زدگی معابر، این زمان انتظار به صورت میانگین تنها سه دقیقه افزایش یافته و به 30دقیقه رسیده است.

رمضانی افزود: تمامی امدادگران و اکیپ های عملیاتی امداد خودرو ایران از شب گذشته فعال شده و 150 امدادگر خارج از شیفت هم به ناوگان امدادی افزوده شده اند تا در شرایط خاص جوی، هموطنان را یاری رسانند.

مدیرعملیات و مناطق امداد خودرو ایران گفت: از ساعت 12 شب گذشته تا 6صبح امروز نیز 210 عملیاتی امدادی انجام شده که بیش از 160عملیات در محدوده تهران بوده است.

وی از هموطنان خواست از سفرهای غیرضروری در شرایط جوی فعلی پرهیز کنند و در صورت نیاز به خدمات امداد خودرو ایران فقط با شماره تلفن 096440 تماس بگیرند.