:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۸.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

گرامیداشت مقام پرستاران در بانک ملی ایران

مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار امروز با حضور پرستاران بیمارستان بانک ملی ایران برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵

اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم که با حضور حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک، زهراسادات دیباجی رییس دانشکده پرستاری بانک و جمعی از پرستاران و کادر پزشکی برگزار شد، از تلاش ها و زحمات پرستاران بیمارستان بانک تقدیر شد.

سخندان در این مراسم با تاکید بر اینکه بیمارستان بانک ملی ایران با قدمتی بالغ بر 50 سال یکی از پیشرفته ترین و مجهزترین بیمارستان ها در کشور است، اظهار کرد: امروز این بیمارستان برای بانک ملی ایران و کشور به یک افتخار ملی تبدیل شده است.

وی با اشاره به رونمایی و افتتاح بخش آنژیوگرافی، مراقبت های ویژه قلب باز، اتاق عمل قلب باز، بخش های بازسازی شده جراحی ارتوپدی و مغز و اعصاب بیمارستان بانک در آذرماه امسال تاکید کرد: با خرید تجهیزات جدید برای بیمارستان، حدود 85 درصد کل  تجهیزات به روز شده است تا بهترین سرویس دهی به بیماران انجام شود.

زهراسادات دیباجی رییس دانشکده پرستاری بانک ملی ایران نیز در این مراسم از تلاش ها و زحمات جامعه پرستاری و پرستاران بیمارستان بانک تقدیر کرد.

در این مراسم برنامه های متنوعی از جمله اجرای زنده گروه موسیقی سنتی هیوا با عضویت یکی از پرستاران بانک در این گروه اجرا شد.