:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

بازدید مدیرعامل بانک ملت از شرکت فولاد کویر

مدیرعامل بانک ملت در راس هیاتی از مدیران ارشد این بانک، از بخش های محتلف شرکت تولیدی فولاد کویر در کاشان بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت به همراه جمعی از مدیران ارشد این بانک، با سفر به کاشان، از شرکت فولاد کویر (از مشتریان این بانک) بازدید کرد.
دکتر بیگدلی پس از بازدید از بخش های مختلف شرکت فولاد کویر، در جمع مدیران این شرکت اظهار داشت: شرکت فولاد کویر از مشتریان خوب بانک ملت است که با تولید محصولات منحصر به فرد، علاوه بر ایجاد اشتغال، از خروج ارز از کشور نیز جلوگیری می کند.
وی در ادامه افزود: بانک ملت به عنوان یک بانک بزرگ، در کنار شرکت های تولیدی مانند فولاد کویر است و از طریق تامین مالی آن ها از تولید و اشتغال ملی حمایت خواهد کرد.
احمد خوروش مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت فولاد کویر نیز در این دیدار، با ابراز خرسندی از انتصاب دکتر بیگدلی به عنوان مدیرعامل بانک ملت، از بانک ملت به عنوان حامی و پشتیبان همیشگی فولاد کویر در دوران سختی ها یاد کرد وافزود: شرکت فولاد کویر به عنوان تولید کننده موفق محصولات فولادی در بخش ساختمان، خودرو، قطعه سازی، صنایع دریایی و بسیاری از محصولات ویژه دیگر، موفقیت های خود را مدیون بانک ملت است.
مدیرعامل فولاد کویر در جریان این بازدید گزارشی از تاریخچه شرکت، امکانات تولید، برنامه های توسعه ای و آتی این شرکت ارایه کرد.
براساس این گزارش در حاشیه این سفر، مدیرعامل بانک ملت از باجه این بانک در مجتمع رفاهی و پذیرایی مهر و ماه واقع در آزادراه تهران- قم نیز بازدید کرد.
گفتنی است در این دیدار محمود اخلاقی معاون مدیرعامل، سید ابوطالب دیبائی مدیر امور ناحیه ۲، مجید ابراهیمی مدیرامور اعتباری، علی اکبر صابریان مدیر کل روابط عمومی و هادی حطیم مدیر شعب اصفهان مدیرعامل را همراهی کردند.