:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۳.۷۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
معاون وزیر صنعت خبر داد

راه‌اندازی صنایع در دهستان‌ها، اختصاص 1200 میلیارد از سوی پست‌بانک

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از راه اندازی نواحی صنعتی در دهستان های دارای ظرفیت کشور خبرداد و اظهار کرد: طبق توافقی که با پست بانک داشتیم، مقرر شد 1200 میلیارد تومان به صنایع کوچک و متوسط نواحی دارای جمعیت زیر 10 هزار نفر اختصاص دهد.
کد خبر: ۱۰۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
اقتصادگردان- صادق نجفی - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت - در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه که امروز (30 دی) در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، تاکیدکرد: کسی که می خواهد به حوزه تولید و اشتغال ورود کند باید برنامه ریزی، هدف و استراتژی داشته باشد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با بیان اینکه این سازمان در طرح رونق تولید و اشتغال فراگیر متعهد شده 450 هزار شغل در کشور ایجاد کند، گفت: پیگیریم به این تعهد عمل کنیم.

معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: رسته هایی که بازار فروش خوبی دارند را شناسایی کرده و برای ایجاد اشتغال در استان ها به آنها اولویت می‌دهیم.

 نجفی در ادامه به اختصاص 1100 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا به استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: جذب کامل این میزان تسهیلات، برنامه ریزی، حرکت و پیگیری مسئولین استانی را می طلبد.