:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

گفت و گوهايى براى فرش در نمايشگاه كلن

برپايى پاويون فرش دستباف كشورمان در نمايشگاه IMM كلن بسترى مناسب براى جلب توجه فعالان حوزه مبلمان و دكوراسيون به فرشهاى ايرانى فراهم آورد.
کد خبر: ۱۰۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
اقتصادگردان_ بر اساس اين گزارش افزون بر طراحان داخلى، برخى از رسانه ها و تشكلهاى اين حوزه نيز با حضور در پاويون فرش ايران به گفت و گو در اين زمينه پرداختند. 

 

آمادگى كلن براى ميزبانى فرش

 

رييس نمايشگاه كلن با حضور در پاويون ايران و در گفت و گو با رييس مركز ملى فرش ايران از آمادگى نمايشگاه كلن براى ارايه تسهيلات ويژه به فعالان فرش ايران در رويدادهاى نمايشگاهى خبر داد. 

اوو ديتريشن به حميد كارگر گفت: ما در آلمان فرش را به نام ايران مى شناسيم و امروز بيشتر با ويژگيهاى اين دستبافته ها آشنا شدم و با خوشحالى از اينكه ايران در فهرست مشاركت كنندگان اين نمايشگاه باشد، مايليم امكانات و تسهيلات بيشترى براى تداوم اين حضور ارايه كنيم. 

 

در شماره آينده از فرش ايران خواهيم نوشت

 

سردبير نشريه Mobel Kultur نيز با حضور در پاويون فرش ايران و در گفت و گو با رييس مركز ملى فرش ايران از علاقه من ى براى درج مطالبى درباره فرش ايران خبر داد. 

ساشا تاپكن گفت: با اشتياق فراوان در شماره بعدى نشريه گزارشى درباره فرش ايران و با هدف آشناساختن طراحان مبلمان و دكوراسيون با تنوع و ويژگيهاى فرش ايرانى منتشر خواهيم كرد. 

 

آمادگى براى ارتباط هنرى و تجارى بين طراحان فرش و مبلمان

 

رييس اتحاديه Furniture Club نيز در بازديد از پاويون فرش ايران از لزوم برقرارى ارتباط و پيوند بين فعالان و طراحان مبلمان و دكوراسيون اروپا با فعالان فرش ايران سخن گفت. 

آندرياس ريب در گفت و گو با حميد كارگر خواستار ايجاد پل ارتباطى بين اين دو گروه شد و آمادگى اتحاديه خود براى شكل دهى به اين گفت و گوها را اعلام كرد. 

گفتنى است نمايشگاه مبلمان و دكوراسيون كلن (IMM) تا روز يكشنبه ادامه دارد و اين براى نخستين بار است كه مركز ملى فرش ايران با هدف تبليغ، اطلاع رسانى و ارتباط گيرى با فعالان دكوراسيون و طراحى داخلى در اين رويداد حضور يافته است.

 

منبع : مرکز ملی فرش ایران