:
كمينه:۱۴.۸۴°
بیشینه:۱۵.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

تاکید اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران بر ارائه بهینه خدمات بانکی به مشتریان

اعضای هیات مدیره ‌بانک‌ ملی ایران در همایش بررسی عملکرد این بانک بر ارائه بهینه خدمات بانکی به مشتریان تاکید کردند.
کد خبر: ۱۰۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲

اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک در این همایش سودآوری و ارائه بهترین خدمات بانکی را به مشتریان و سپرده گذاران از اولویت ها و رویکردهای اصلی بانک برشمرد و گفت:‌ با برنامه ریزی های منسجم صورت گرفته و ارائه سبد محصولات نوین و جدید به مشتریان در نظر داریم بیش از پیش به عنوان یک بانک بین المللی در سطح دنیا شناخته شویم.

وی اظهار کرد:‌ سودآوری و کسب درآمد در حیات نظام های بانکی در دنیا لازم و ضروری است و برنامه ریزی در این مسیر اهمیت بسیاری دارد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که امروزه حضور در عرصه های بین المللی مهم و اثرگذار است گفت:‌ حوزه ارزی و بین الملل نقش  اساسی در امور بانکی دارد.

کریمی با اشاره به اهمیت افزایش دانش بانکی، دارابودن اخلاق حرفه ای و توجه به انضباط مالی خاطر نشان کرد: مدیریت هزینه و انضباط مالی در افزایش یا کاهش منابع بانکی تاثیرگذار است.

همچنین مسعود خاتونی عضو دیگر هیات مدیره بانک ملی ایران در این همایش با اشاره به اهمیت ارزیابی و تحلیل عملکرد امور عنوان کرد: با تدوین راهبردها و اهداف تعیین شده، مسیر موفقیت هموار خواهد شد که این موضوع زمینه ارائه خدمات ویژه به مشتریان را فراهم می سازد.

وی در ادامه به وجود است استارت آپ ها و فین تک در فضای جدید ارتباطات و گردش های مالی جدید بانک ها اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک وجود نرم افزارها و اپلیکیشن ها، دنیای جدیدی برای ما خواهند ساخت و باید با ترسیم اهداف و چشم اندازهای تعیین شده در این عرصه به سرعت به سمت و سوی ارائه بهترین خدمات پیش رویم.

خاتونی اظهار کرد:‌ در نظر داریم با کیفی سازی شاخص ها و براساس استانداردهای موجود، عملکرد بانک را ارزیابی کنیم.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ادامه داد: با سامانه های جدید و داشبوردهای نوین امکان ارزیابی‏ و سنجش اطلاعات بانک وجود دارد.

به گفته وی، بانک ملی ایران در حوزه فناوری نسبت به رقبا در جایگاه مناسبی قرار دارد و با توجه به سازوکارهای جدید ایجاد شده در امور فناوری و اطلاعات بانک، باید سرعت حرکت در این عرصه را بیشتر کنیم.