:
كمينه:۵.۹۹°
بیشینه:۵.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
هر دلار آمریکا با کاهش ۳۶ تومانی به قیمت 4380 تومان معامله شد

کاهش قیمت انواع سکه و دلار

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد با ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش نسبت به روز يك شنبه به یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان رسید
کد خبر: ۱۰۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
اقتصادگردان - قیمت انواع سکه در بازارروز دوشنبه  تهران، با افت دسته جمعی همراه بود و هر دلار آمریکا نیز با کاهش ۳۶ تومانی به قیمت 4380 تومان معامله شد.
به گزارش تعادل، اونس جهاني به 1342 دلار افزايش يافته و در نتيجه به دنبال كاهش نرخ دلار،  قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد  با ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش نسبت به روز يك شنبه به یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز افتی ۷ هزار تومانی را نسبت به روز یکشنبه شاهد بود و یک میلیون و ۴۶۶ هزار تومان داد و ستد می شد.
هر قطعه سکه نیم بهار آزادی نیز با ۲ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش نسبت به روز يك شنبه ۷۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان و هر قطعه ربع سکه بهار آزادی با ۵۰۰ تومان افت ۴۲۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه گرمی نیز با ۵۰۰ تومان کاهش نسبت به روز يك شنبه ۲۸۲ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می شد.
هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با یک هزار و ۴۰۰ تومان کاهش نسبت به روز يك شنبه به ۱۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت گذاری شده بود. صرافی های پایتخت نیز هر دلار آمریکا را با ۳۶ تومان افت نسبت به روز یکشنبه ۴ هزار و ۴۰۸ تومان داد و ستد  كردندو  هر یورو با ۱۰ تومان کاهش   ۵ هزار و ۴۳۵ تومان و هر پوند با ۱۱ تومان افت ۶ هزار و ۶۴ تومان به فروش رسید.

جدول نرخ ارز و سکه در بازار (قیمت‌ها به تومان)

 

نوع سکه و ارز                                   

شنبه                

یکشنبه              

 دوشنبه             

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید

۱۴۸۸۳۰۰

۱۵۰۱۵۰۰

۱۴۹۰۰۰۰

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم

۱۴۶۹۰۰۰

۱۴۷۳۰۰۰

۱۴۶۶۰۰۰

نیم سکه

۷۲۲۵۰۰

۷۲۵۰۰۰

۷۲۲۵۰۰

ربع سکه

۴۲۰۰۰۰

۴۲۰۵۰۰

۴۲۰۰۰۰

سکه گرمی

۲۸۲۰۰۰

۲۸۳۰۰۰

۲۸۲۵۰۰

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۱۳۹۴۲۰

۱۴۱۲۰۰

۱۳۹۸۰۰

دلار

۴۳۹۹

۴۴۴۴

4380

یورو

۵۴۶۵

۵۴۴۵

۵۴70

پوند

۶۰۶۵

۶۰۷۵

۶145