:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

تقدیر استاندار خراسان شمالی از همراهی بانک ملی ایران در توسعه طرح های استانی

استاندار خراسان شمالی اقدامات و خدمات بانک ملی ایران را در سطح کشور مهم و اثرگذار خواند و از تلاش‌ها و نقش بانک در راستای حمایت از توسعه طرح های صنعتی و ارائه تسهیلات به بنگاههای تولیدی بزرگ در استان قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی عضوهیات مدیره ومعاون شعب بانک ملی ایران  طی سفر به استان خراسان شمالی با محمد رضا صالحی استاندار خراسان شمالی دیدار کرد.

صالحی در این دیدار از اقدامات و حمایت های این بانک درجهت ارائه حجم تسهیلات پرداختی به واحدهای نیازمند و متقاضی تولیدی و صنعتی موجود استان تقدیر کرد و گفت: بانک‌ها با پرداخت تسهیلات نقش مهمی در توانمندی واحدهای صنعتی و تولیدی دارند که این نقش را امسال بانک ملی ایران به خوبی ایفا کرد.

برات کریمی در ادامه سفر به خراسان شمالی در مراسم معارفه رئیس جدید و تودیع رئیس سابق اداره امور شعب استان خراسان شمالی که با حضور تنی چند از مسئولان و جمع کثیری از مدیران دستگاه‌های مختلف استان خراسان شمالی برگزار شد، رویکرد بانک ملی ایران ایجاد تحول در تمام عرصه های خدمات رسانی بوده و ارائه ی صحیح محصولات و خدمات نوین از سوی همکاران به مشتریان  را بسیار مهم توصیف کرد.

وی گفت: خدمات الکترونیک جدید بانک ملی ایران در راه توسعه کشور جایگاه و نقش حائز اهمیتی دارد.

کریمی توجه و اهمیت دادن به مشتریان را در بانک ملی ایران از اولویت ها و موضوعات مهم بانک عنوان کرد و گفت:  در بانک ملی ایران در ابعاد گسترده سعی شده که به مشتریان و متقاضیان در زمینه های مختلف و همسو با نیاز آنها خدمات متنوع در امور بانکی ارائه شود.

برات کریمی در ادامه افزود: سرعت‌بخشی در رسیدگی به پرداخت تسهیلات واحدهای تولیدی و تسریع در کمک به طرح‌های اشتغالزا و پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط استان خراسان شمالی در اولویت بانک است.

عضو هیات مدیره بانک افزود: سودآوری و توجه به منابع و مصارف و نظم در امور اولویت بانک بوده و لازم است تمامی همکاران در هر بخشی  همراستا با محورهای اصلی و چشم اندازهای بانک حرکت نمایند. 

آیت الله ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه استان خراسان شمالی که در این مراسم حضور داشت با بیان این که در جهت حمایت از بنگاه های اقتصادی بخش صنعت و معدن امسال تسهیلات چشمگیری به متقاضیان پرداخت شده است، گفت: بانک ملی ایران در پرداخت تسهیلات و اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان امسال نیز کوشا بوده و تلاش مضاعفی را در راستای افزایش تولید، تثبیت اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید معطوف کرده است.

محمود دلپسند معاون استاندار خراسان شمالی اقدامات و خدمات بانک ملی ایران را اثرگذارخواند وگفت:پرداخت تسهیلات از سوی بانک ملی ایران به واحدهای صنعتی تولیدی بزرگ علاوه بر ایجاد فرصت اشتغال، موجب ایجاد روحیه امید و خودباوری در صنعتگران استان گردیده است.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته طرح های توسعه ای استان تهیه و تدوین شده است و براین اساس توجه و اهتمام بانک ملی ایران جهت تقویت این طرح ها قابل توجه و تقدیر است.

در این مراسم علی اصغر هدایتی به عنوان رئیس جدید اداره امور شعب خراسان شمالی معرفی و از تلاش های حسن صابری به عنوان رئیس اداره امور شعب سابق استان تقدیر شد.

گفتنی است: امروز با حضور برات کریمی عضو هیات مدیره و معاون شعب بانک ملی ایران طرح بانک آفیسر در شعبه مرکزی بجنورد برای خدمت رسانی به مشتریان افتتاح و گشایش یافت و دیدارهایی با همکاران شعب این استان نیز انجام شد .