:
كمينه:۱۰.۴°
بیشینه:۱۰.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

راه اندازی نسخه پیامکی اندرویدی سامانه همراه بانک ملت

پیرو درخواست مشتریان مبنی بر ارائه نسخه پیامکی سامانه همراه بانک ملت، نسخه ۱.۱.۲ سامانه مذکور مبتنی بر سیستم عامل اندروید برای مشتریان این بانک راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۰۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملت، با عرضه نسخه پیامکی همراه بانک ملت، خدماتی از قبیل تامین موجودی چک برگشتی، صدور حواله پایا، اعلام موجودی و گردش حساب، بانک پرداخت- شارژخودکار، خرید شارژ و استعلام خرید شارژ، تغییر رمز ورود، به روز رسانی تسهیلات/ حساب ها، اتصال و انفصال کارت به حساب، پرداخت قبوض، بازپرداخت اقساط، صدور/ لغو برداشت وجه بدون کارت، حواله ملتی، صدور بازپرداخت منظم اقساط، درخواست دسته چک، اعلام موجودی و گردش حساب، استعلام وضعیت چک و کارت به کارت(سحابی)، از طریق این سامانه به مشتریان و کاربران این سامانه ارائه خواهد شد.
بر اساس این گزارش، خدمات نمایش داده شده در نسخه پیامکی محدودتر از سامانه مبتنی بر اینترنت است و ارائه خدماتی مانند نمایش نزدیک ترین شعبه، نرخ ارز و ... به جهت نیاز به بستر اینترنت در نسخه پیامکی میسر نیست.
در عین حال، استفاده از خدمات پیامکی سامانه همراه بانک، با پرداخت کارمزد در نخستین بار ورود به سامانه پیامکی ( پرداخت ۳۰،۰۰۰ ریال برای مقاطع سه ماهه از نخستین ورود) میسر است و مشتریان برای دریافت نسخه جدید این سامانه باید به نشانی اینترنتیhttp://mobile.bankmellat.irمراجعه نمایند.
مشتریان دارای تلفن همراه با سیستم عامل اندروید پس از نصب نسخه ۱.۱.۲ نرم افزار همراه بانک، به صورت همزمان نسخه پیامکی و نسخه اینترنتی همراه بانک را در اختیار خواهند داشت و می‌توانند بیش از ۱۰۰ خدمت غیرحضوری بانک ملت را ازطریق نسخه جدید این سامانه استفاده کنند.
این گزارش حاکی است، به دلیل محدودیت‌های مرتبط با سیستم عاملiOS، امکان ارائه نسخه پیامکی برای تلفن‌های همراه آیفون (اپل) در حال حاضر میسر نیست.