مدیر عامل بیمه آرمان و هیئت همراه از شعبه این شرکت در اهواز بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کردند.
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، در
جریان این بازدید که مینا صدیق نوحی قائم مقام مدیر عامل و هادی رئیس
الذاکرین معاون فروش و بازاریابی نیز حضور داشتند، علیرضا بیانیان در جریان
آخرین وضعیت شعبه قرار گرفت و راهکارها و پیشنهادات خود را برای بهبود
عملکرد شعبه ابراز کرد.
بیانیان با تشریح آمار و عملکرد بیمه آرمان ابراز امیدواری کرد که با
تقویت نیروی انسانی و آموزش مستمر کارکنان و نمایندگان روند رو به رشد این
شعبه ادامه یابد و از ظرفیت های موجود آن به بهترین نحو ممکن استفاده شود.
وی گفت وظیفه اصلی شرکت بیمه در وحله اول آموزش نمایندگان و سپس حمایت همه
جانبه از آنان است تا نمایندگان توان پاسخگویی به نیازهای بیمهگذاران را
داشته باشند.
بیانیان با اشاره به اینکه صاحبان اصلی شرکتهای بیمه، بیمهگذاران هستند و
بیمهگران برای جلب رضایت آنها تلاش میکنند گفت: فرآیند پرداخت خسارت
مسالهای است که باید با دقت و سرعت¬عمل اجرا شود و بیمه آرمان نیز تلاش می
کند خدمات و سرویسدهی مطلوبی به بیمهگذاران خود ارائه دهد.
مدیرعامل بیمه آرمان با اشاره به اینکه نمایندگان عنصر فعال شرکتها در
بازار بیمه هستند اظهار داشت: نمایندگان و کارگزاران میتوانند در ارائه
خدمات به مشتریان عملکرد قابل قبولی داشته باشند و شرکتهای بیمه با سرعت
بیشتری نرخ و شرایط و پرداخت خسارات را در دسترس آنها قرار دهند
بیانیان همچنین ضرورت همکاری و همدلی بین کارکنان و نمایندگان شعبه را مورد
تأکید قرار داد و با اشاره به اینکه باید از تمامی ظرفیت های شرکت به شکل
مطلوب بهره گرفت، ابراز امیدواری کرد در سایه تلاش و همت کارکنان شاهد رشد و
ارتقای سطح خدمات بیمه ای به عموم مردم و افزایش رضایتمندی بیمه گذاران
باشیم.
پیش از سخنان علیرضا بیانیان، حسین بارافکن رئیس شعبه اهواز گزارشی از
وضعیت شعبه ارائه کرد و خواستار رفع پاره ای از مشکلات شد. در ادامه جلسه؛
کارکنان و نمایندگان شعبه اهواز نیز نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادهای خود
را پیرامون مسائل جاری با وی در میان گذاشتند.