:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

غرامت تمامی زیان دیدگان سانحه هوایی ارومیه پرداخت شده است

مدیر بیمه های کشتی ، هواپیما وحمل کالای بیمه ایران با اشاره به طرح شکایت یکی از زیان دیدگان سانحه هوایی ارومیه گفت : غرامت تمامی زیان دیدگان سانحه هوایی ارومیه پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، به تازگی یکی از حادثه دیدگان سانحه هوایی سقوط هواپیمای بوئينگ 727 در سال 89 ، مدعی شده بخشی از غرامت خود را دریافت نکرده است  . مجید رحمتی مدیر بیمه های کشتی ، هواپیما وحمل کالای بیمه ایران با رد این ادعا تاکید کرد: از آنجا که بر اساس بیمه نامه صادره از سوی بیمه ایران ، مسئولیت جبران خسارات های مالی و جانی کلیه مسافران هواپیما تحت تعهد بیمه ایران بود، بلافاصله پس از وقوع این سانحه ضمن هماهنگی با تمامی بیمارستان های ارومیه و تهران مبنی بر پذیرش مصدومین بدون قید و شرط و با قبول تعهد هزینه ها از سوی بیمه ایران،  مسافان مصدوم تحت پذیرش بیمارستان های ارومیه و تهران قرار گرفته و کلیه هزینه های پزشکی و هزینه های مربوطه در وجه ذی نفعان پرداخت شده وبا آنان تسویه حساب کامل به عمل آمده است .
خاطر نشان می شود يك فروند هواپيماي بوئينگ 727 به علامت ثبتي EP-IRP  در نوزدهم دی ماه سال 1389 به هنگام عزیمت از مبداً تهران به مقصد ارومیه تحت شماره پرواز 277 با 105 مسافر و خدمه پرواز در حوالی فرودگاه ارومیه سقوط کرد و بر اثر این سانحه 78 نفراز هم وطنان  جانباخته و 27 نفر مصدوم شدند.