:
كمينه:۲۵.۴°
بیشینه:۲۶.۷۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
محمد علی ترابیان

مذاکره با جیرینگ همچنان ادامه دارد

بر اساس مباحث مطرح شده، تصمیم بر ادامه مذاکرات گرفته شد و تصمیم خاصی اتخاذ نشد. مدیران عامل شرکت های پرداخت معتقدند با ادامه روند مذاکره و گفتگو به نتیجه بهتری دست خواهیم یافت. به گفته ترابیان موضع شرکت های پرداخت همچنان ادامه مذاکرات است
کد خبر: ۱۰۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
اقتصاد گردان - مدیرعامل به پرداخت ملت از ادامه روند مذاکره شرکت‌های پرداخت با جیرینگ خبر داد.

به گزارش ایبِنا، ۲۵ مهرماه سال جاری، به دنبال مدل قراردادهای شرکت جیرینگ که به اذغان مدیران شرکت های پرداخت یک طرفه و ناعادلانه است، شرکت شاپرک به عنوان رگولاتور در این حوزه، به دلیل مشکل برای پی اس پی‌ها در تمدید قراردادها با جیرینگ در نامه‌ای از تصمیم دسته‌جمعی مدیران شرکت‌های پرداخت در خودداری از تمدید قراردادها تا تعدیل شرایط آن، خبر داد.

مدیران شرکت پرداخت در این تصمیم صنفی خواهان تعدیل شرایط قراردادهای جیرینگ شده و خواسته بودند "قید پرداخت کارمزد بدون حصول درآمد از شاپرک از تمام قراردادها حذف و شکل کلی قرارداد مانند سایر اپراتورها بر اساس پهنای باند قرار گیرد." از زمان اتخاذ این تصمیم تاکنون حدود ۴ ماه گذشته و تاکنون اقدام جدی در این راستا صورت نگرفته است. همچنین شرکت های پرداخت نیز روز گذشته (دوشنبه ۱۸ دی ماه) در شاپرک گرد هم آمده و مذاکراتی برای حل این مشکل داشته اند.

در همین راستا محمدعلی ترابیان، مدیرعامل به پرداخت ملت، در گفتگو با ایبِنا درباره این جلسه، اظهارداشت: جلسه با حضور مدیران عامل شرکت های پرداخت در شاپرک برگزار شد و درباره این موضوع مباحثی مطرح شد.  

وی ادامه داد: بر اساس مباحث مطرح شده، تصمیم بر ادامه مذاکرات گرفته شد و تصمیم خاصی اتخاذ نشد. مدیران عامل شرکت های پرداخت معتقدند با ادامه روند مذاکره و گفتگو به نتیجه بهتری دست خواهیم یافت. به گفته ترابیان موضع شرکت های پرداخت همچنان ادامه مذاکرات است.