:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کاهش قیمت سکه طرح جدید/ افت نرخ دلار، یورو و پوند

كاهش همزمان طلا و سكه و ارز

هر دلار آمریکا را با ۵۶ تومان افت ۴ هزار و ۳۵۵ تومان می‌فروختند. همچنین هر یورو با ۱۵ تومان کاهش ۵ هزار و ۳۳۳ تومان و هر پوند انگلیس نیز با ۴ تومان افت، ۶ هزار و ۴ تومان داد و ستد شد
کد خبر: ۱۰۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
اقتصاد گردان -   روز سه شنبه 19 دي 96 به دنبال كاهش نرخ اونس جهاني به 1315 دلار كاهش نرخ دلار، قيمت طلا و سكه با كاهش مواجه شد و همه شاخص ها از قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، تا نرخ دلار، یورو و پوند با افت همراه شدند.



 صرافی‌های پایتخت هر دلار آمریکا را با ۵۶ تومان افت ۴ هزار و ۳۵۵ تومان می‌فروختند. همچنین هر یورو با ۱۵ تومان کاهش ۵ هزار و ۳۳۳ تومان و هر پوند انگلیس نیز با ۴ تومان افت، ۶ هزار و ۴ تومان داد و ستد شد.
همچنين  نرخ رسمی 8 ارز کاهش و 28 ارز افزایش یافت و بهای 3 ارز هم تغییری نداشته است. دلار با 90 ریال افزایش 3621.9 تومان، پوند با 166 ریال رشد 4915.7 تومان و یورو با افت 107 ریالی 4334.7 تومان ارزش‌گذاری شد. تفوت دلار رسمي و آزاد نيز به 733 تومان رسيده است. 
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۳ هزار تومان کاهش، یک میلیون و ۴۷۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ، یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان فروخته شد. هر قطعه سکه نیم بهار آزادی نیز با ۴ هزار تومان رشد ۷۱۹ هزار تومان معامله شد.
هر قطعه سکه ربع بهار آزادی نیز ۴۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان داد و ستد شد که یک هزار تومان افزایش داشت. قیمت هر قطعه سکه گرمی نیز با یک هزار تومان رشد ۲۸۰ هزار تومان تعیین شده بود.
امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۷۲۰ تومان کاهش ۶۱۳۷ هزار و ۶۸۰ تومان قیمت‌گذاری شد. 

جدول نرخ ارز و سکه در بازار (قیمت‌ها به تومان)

نوع سکه و ارز  

شنبه

یکشنبه

دوشنبه

سه‌شنبه

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید

۱۴۶۰۰۰۰

۱۴۶۷۰۰۰

۱۴۷۳۰۰۰

۱۴۷۰۰۰۰

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم

۱۴۶۵۰۰۰

۱۴۴۷۰۰۰

۱۴۴۷۰۰۰

۱۴۵۰۰۰۰

نیم سکه

۷۳۰۰۰۰

۷۲۲۰۰۰

۷۱۵۰۰۰

۷۱۹۰۰۰

ربع سکه

۴۲۹۵۰۰

۴۲۳۵۰۰

۴۱۸۵۰۰

۴۱۹۵۰۰

سکه گرمی

۲۸۲۰۰۰

۲۸۰۰۰۰

۲۷۹۰۰۰

۲۸۰۰۰۰

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۱۳۵۳۵۰

۱۳۶۳۰۰

۱۳۷۴۰۰

۱۳۶۶۸۰

دلار

۴۲۸۸

۴۳۳۹

۴۴۱۱

۴۳۵۵

یورو

۵۲۵۵

۵۳۰۸

۵۳۴۸

۵۳۳۳

پوند

۵۹۰۹

۵۸۴۶

۶۰۰۸

۶۰۰۴